Zagadka :-)

1. Data: 2015-07-13 22:45:40

Temat: Zagadka :-)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

2 ojców i 2 synów poszło na wycieczkę. Mieli ze sobą tylko 3 jabłka, a
podzielili się nimi tak, że każdy dostał po 1 całym jabłku.
Jak to możliwe? ;-)

Ewa

2. Data: 2015-07-13 22:47:04

Temat: Re: Zagadka :-)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-13 o 22:45, FEniks pisze:
> 2 ojców i 2 synów poszło na wycieczkę. Mieli ze sobą tylko 3 jabłka, a
> podzielili się nimi tak, że każdy dostał po 1 całym jabłku.
> Jak to możliwe? ;-)

Kto zna, ten się nie bawi. ;)

Ewa

3. Data: 2015-07-13 22:48:09

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2015 o 22:45, FEniks pisze:
> 2 ojców i 2 synów poszło na wycieczkę. Mieli ze sobą tylko 3 jabłka, a
> podzielili się nimi tak, że każdy dostał po 1 całym jabłku.
> Jak to możliwe? ;-)
>
> Ewa
wychow wsobny? :))))

--
gazebo

4. Data: 2015-07-13 22:59:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-13 o 22:48, gazebo pisze:

> wychow wsobny? :))))

Nie jestem pewna, czy mogę uznać tę odpowiedź. Ale jesteś pierwszy! ;)

Ewa

5. Data: 2015-07-13 23:00:00

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>2 ojców i 2 synów poszło na wycieczkę. Mieli ze sobą tylko 3 jabłka, a
>podzielili się nimi tak, że każdy dostał po 1 całym jabłku.
>Jak to możliwe? ;-)

Dziadek-Ojciec-Wnuk?

Samo się rozwiązało, liczba trzy to zrobiła.

6. Data: 2015-07-13 23:13:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-13 o 23:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Dziadek-Ojciec-Wnuk?
>
> Samo się rozwiązało, liczba trzy to zrobiła.

Bez liczby 3 nie byłoby zagadki. ;)

Ewa

Macie linka?
Zomo