Cisnienie 130/110 przy braniu leków

1. Data: 2007-06-22 10:26:17

Temat: Cisnienie 130/110 przy braniu leków
Od: "Ela" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcialabym Szanownych Grupowiczow zapytac się co moze byc przyczyna:
brania leków takich jak Polomigran 0,5mg i Anapran 275mg i takowego
ciśnienia.

Na dodatek mam zawroty głowy zdarza się ze mocno zaboli ale to jest chwilowe
takie uczucie jakby ktos wbijał mi szpilki o dosc duzej srednicy w głowe i w
tym momencie robi mi sie ciemno przed oczami i musze usiasc chyba ze juz
siedze to po prostu chwytam sie za ta czesc ktora akurat zabolala.

Dodam ze te leki biore od dwoch dni czy to mozliwe ze daja takie efekty
uboczne (czytalam z googla opisy tych lekow ale jak dla mnie sa malo
przejrzyste chyba ze juz nie umiem nawet poszukac:(!) czy moze jestem
ewenementem na skale swiatowa ze swoim zdrowiem bo juz sama nie wiem co mam
robic. Martwie sie troche bo jestem mamuska ktora ma aktywnego 3latka a
chcialabym podolac wszystkim obowiazkom zwiazanym z macierzynstwem ale nie
potrafie:( od momentu w ktorym trafilam do szpitala na neurologie gdzie
przlezalam 11dni:(.

Z gory dziekuje za porady