Ciśnieniomierz - producent

1. Data: 2006-08-20 11:04:18

Temat: Ciśnieniomierz - producent
Od: "Robert.I" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Z archiwum widzę, że co jakiś czas pojawiają się zpytania o ciśnieniomierze.
Chciałbym również podpytać - urządzonko 100-150PLN. Wiem wiem... najlepiej
zegarowy, rtęciowy (tyle doczytałem). Ale ma być naramienny, elektorniczny -
np. Omron M1 plus - co sądzicie o wyborze? A może coś innego?

Pozdrawiam,
Robert

2. Data: 2006-08-21 06:44:46

Temat: Re: Ciśnieniomierz - producent
Od: "pani k" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zegarowy, rtęciowy (tyle doczytałem). Ale ma być naramienny,
> elektorniczny - np. Omron M1 plus - co sądzicie o wyborze? A może coś

Faktycznie zegarowe i rteciowe sa najlepsze bo najdokładniejsze. Nie ma co i
zawsze bede polecala te cisnieniomierze. Co do Omrona to wypowiem sie z
punktu widzenia sprzedawcy jako,ze sprzedaje min. takie urzadzonka. Firma
dość dobra, ludzie którzy kupują tej firmy aparaty nie narzekaja a raczej
chwalą sobie. Jak do tej pory nie wrócił ani jeden na reklamacje więc
sprawują sie dobrze. A kąkretniej o tym aparacie hmm.... nie jest taki zly.
Ale jeśli ma używać go osoba starsza i do tego niech ma kłopoty z cisnieniem
to wówczas polecalabym M3 lub M7. Będą one już troche droższe ale uważam, iż
lepiej kupic droższy a pożądniejszy nic jakieś byle co.

Ps. Nie kupuj aparatów jakich kolwiek z Hartmana psują sie często.
Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2006-08-21 08:04:26

Od: "Robert.I" <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pani k" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> droższy a pożądniejszy nic jakieś byle co. Ps. Nie kupuj aparatów jakich
> kolwiek z Hartmana psują sie często. Pozdrawiam
> Kasia
Ok, dzięki. Już poluję na allegro.

R.

4. Data: 2006-08-21 09:23:49

Od: "Robert.I" <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> droższy a pożądniejszy nic jakieś byle co. Ps. Nie kupuj aparatów jakich
> kolwiek z Hartmana psują sie często. Pozdrawiam

Jednak będzie M3. Przekonałem, że warto zainwestować w zdrowie.

R.

5. Data: 2006-08-26 20:42:08

Od: "zenecki" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzymaj sie z daleka od BRAUN'a wywalilem 190z lociszy a mierzy jak chce na
dobra sprawe niewadomo czy miezry cisnienie piety czy krwi BUBEL i tyle

Neurologia - jutro
Borelioza - dodatni wynik testu, co dalej, jakie rokowania???
GRONKOWIEC ZlOCISTY jak i gdzie leczyc?
ucisk w okolicy skroni
encorton