Ciuszki

1. Data: 2003-04-14 21:41:34

Temat: Re: Ciuszki
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl wrote:

>hej dziewczyny!
>Co robicie jak nie macie kasy a chcecie sobie sprawic jakis nowy ciuszek na
>wiosne?
>pozdrawiam!!!!
>nicolla

Nie kupujemy.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-14 21:42:19

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Aleś Ty banalna. ;-)

Za to skuteczna.
UlaK

1. Data: 2003-04-14 22:34:11

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Royale" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> W Opolu jest ogromny second-hand na Ul. Głogowskiej. Polecam.. można
chodzić
> po wielkiej hali godzinami i zawsze znajdzie się coś dla siebie. Jest też
> nowy cytrusek i rzeczywiście jest w czym wybierać :) i naprawde nie
> kiczowato.. naprawde eleganckie rzeczy czasem całkiem niedrogo
> Pozdrawiam
> Opolanka- Kasia (:

Wow, no to ja to sobie muszę zapamiętać, no i może kiedyś wybrać się do
stolicy województwa. A tak swoją drogą to ciekawa jestem ile nas tu jest z
tej częsci Śląska.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-04-15 07:05:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> hej dziewczyny!
> Co robicie jak nie macie kasy a chcecie sobie sprawic jakis nowy ciuszek
na
> wiosne?

Oszczedzamy na kosmetykach :)
No i lazimy o lumpeksach. A propos, pytanie do wroclawian: czy ten wielki
lumpeksior na Ostrowskiego jeszcze istnieje?

Kruszynka

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 07:55:33

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Za to skuteczna.
> UlaK

Nie zawsze, niestety:)
Ale innej mozliwosci kurcze nie widze.

Kaska

1. Data: 2003-04-15 08:56:04

Od: "Przybyłowska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej prponuje znalezc cos fajnego w szafie i po tanim koszcie cos
zmodyfikowac w wielu gazetach jest pare przykladowych przeksztalcen.
Sprobujcie sami zobaczycie ile to sprawia radosci.

1. Data: 2003-04-15 09:00:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zmodyfikowac w wielu gazetach jest pare przykladowych przeksztalcen.
> Sprobujcie sami zobaczycie ile to sprawia radosci.

Jak mam do wyboru zarobic na nowy ciuch albo sama uszyc, to wole
zarobic... to przynajmniej umiem ;-)

A netykiete to juz *madzik*... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-15 12:48:09

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oszczedzamy na kosmetykach :)
>No i lazimy o lumpeksach. A propos, pytanie do wroclawian: czy ten wielki
>lumpeksior na Ostrowskiego jeszcze istnieje?
>
>Kruszynka

Nie wiem, ale ja kupuję w Gawroszu przy Szczytnickiej. Czasami trafiają
się całkiem nowe rzeczy, jeszcze z metką. W zeszłym roku upolowałam
płaszcz za 55zł. Tam też zaopatruję męża w koszule (też nowe).
UlaK

1. Data: 2003-04-15 13:25:20

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale ja kupuję w Gawroszu przy Szczytnickiej.
O, to nawet blizej. Dzieki za namiary :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 14:30:40

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie w Kraku są tez i takie lumpeksy w ktorych ciuchy sa baaardzo
drogie! jak widze cos naprawde fajnego dla siebie to niestety kosztuje to
nawet od 70 do 100 zl! mam pecha;-( rzadko cos taniego wypatrze.

Pozdro!
Ania

Szukam osób do sprzedaży kosmetyków.
Sense philophy- mydełka
[OT smieszny] To sie moze nam czasem przydac, jako dodatek do netykiety;)
Petrole - sukces;)
ja bede chwalic