Clinique Clarifying Lotion - MILD

1. Data: 2004-08-25 04:37:10

Temat: Clinique Clarifying Lotion - MILD
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy któraś z Was używała tego toniku i może się podzielić
wrażeniami?
W archiwum ani na wizażu nie znalazłam nic.

Podkreślam, że chodzi o wersję "mild", a nie 1,2,3, czy 4.
Czytałam, że to jedyny ich tonik, nie zawierający alkoholu, czy ma jakiś
zapach?
Jakie są efekty po zastosowaniu?

W USA 200 ml kosztuje 10$, u nas w seforze - 73 zł.
Kto wymyśla takie ceny na nasz kraj?

1. Data: 2004-08-25 07:26:33

Temat: Re: Clinique Clarifying Lotion - MILD
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:
(...)
> W USA 200 ml kosztuje 10$, u nas w seforze - 73 zł.
> Kto wymyśla takie ceny na nasz kraj?

Też się nad tym zastanawiałam przy okazji body buttera
(16$ - 150 zł).
Jedyne co wymyśliłam, to że oni chyba każdemu kosmetykowi
kupują oddzielny bilet na statek :->

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-08-25 09:02:06

Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma bardzo dobre recenzje na www.makeupalley.com.

> W USA 200 ml kosztuje 10$, u nas w seforze - 73 zł.
> Kto wymyśla takie ceny na nasz kraj?

Zobacz www.strawberrynet.com. Kosztuje tu 59 PLN i
nie pokrywasz kosztów wysyłki.

--
Ola

1. Data: 2004-08-25 09:12:46

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):
> Też się nad tym zastanawiałam przy okazji body buttera
> (16$ - 150 zł).

a skąd ta cena? masz na myśli body butter z Body Shopu?

1. Data: 2004-08-25 09:21:01

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> a skąd ta cena? masz na myśli body butter z Body Shopu?

Cena z Douglasa a butter Clinique'a.

1. Data: 2004-08-25 15:19:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Aug 2004 11:02:06 +0200, Ola <o...@o...pl> wrote:
:
: Zobacz www.strawberrynet.com. Kosztuje tu 59 PLN i
: nie pokrywasz kosztów wysyłki.

i musisz im wyslac skan karty kredytowej?
(slyszalam, ze maja tam takie pomysly - uprzejmie dziekuje)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-08-25 15:54:24

Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> : nie pokrywasz kosztów wysyłki.
> i musisz im wyslac skan karty kredytowej?
> (slyszalam, ze maja tam takie pomysly - uprzejmie dziekuje)

Tak było 2 lata temu i tylko przy niektórych typach kart.
Teraz wygląda na to, że się ucywilizowali.

--
Ola

Manicure i pedicure [sonda]
pobyt w SPA w Szklarskiej Porebie