Clotrymazol vs pimafucin

1. Data: 2005-03-24 10:56:44

Temat: Clotrymazol vs pimafucin
Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczyłem sobie drożdżaka mascia clotrymazol, i po jej zastosowaniu prawie
zniknal. Poniewaz nie mialem juz masci,a trzba bylo smarowac te odrobinke
drozdzaka, posmarowalem pimafucinem, ktory dostalem od innego dermatologa, W tym
momecie miejsce smarowania wyglada jak poparzone, tak jak po oparzeniu
slonecznym, tak jakby sie luszczyło..

Drozdzaka juz prawie nie ma, zostala odrobinka,

Co robic

W tej chwili jest juz mniej czerwone.
Romek

2. Data: 2005-03-24 14:12:41

Temat: Re: Clotrymazol vs pimafucin
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie dostales uczulenie.
Skoro jednak clotrimazol pomogl, wroc do tej masci. Kupisz ja w aptece bez
recepty, za okolo 3 zl

Diane 35
zaburzenia depresyjno-maniakalne.
Niskie ciśnienie tętnicze