Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe

1. Data: 2003-08-05 04:21:56

Temat: Re: Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe
Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"katarzynams" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

>maka <m...@p...onet.pl> napisa?(a):

>no tak ale dobry psychiatra znacznie drozszy niz auterapia sieciowa, choc
niewatpliwie bardziej skuteczny.
>Musze przyznac, ze dziwi mnie jednak, ze tyle osob dalo sie wciagnac w te gre, a jak
sytuacja wymknela sie z pod kontrtoli, to zrezygnowalo z
>dalszego udzialu w grupie. Musze chyba to i owo przewartosciowac.
>katarzyna

Alez skadze , wszystko jest pod kontrola....;-)
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-05 08:33:33

Od: "dzdzownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> napisal w wiadomosci > >
> Alez skadze , wszystko jest pod kontrola....;-)

Tu lezy (Gruby) Art
Popelnil faka i tyle byl wart!

dzdzownica

Leberknedelsupe - kuchnia austriacka - Pomocy
Spaghetti letnie
poszukuję pilnie
Były sobie pytania dwa
Tort bakaliowy - gdy nie ma co zrobić z białkami