Co daje nawożenie...

21. Data: 2005-07-21 18:13:56

Temat: Re: Co daje nawożenie...
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dbjhe8$ijt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie twierdze, ze nawozy mineralne musze powstawac w skutek syntezy chemicznej.
> Natomiast z cala stanowczoscia twierdze ze zachecajac do stosowania nawozow
> mineralnych zachecales to stosowania nawozow sztucznych.

Panowie, przenieście się z tym problemem na p.h.polszczyzna.
Tak bedzie lepiej.
Swoją drogą zapytajcie co to są "środki ochrony roslin" i dlaczego tak a
nie inaczej je nazwano.
;-)
pozdr. Jerzy

22. Data: 2005-07-21 18:16:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

random name napisał(a):

> Czy ktos nawolywal w tym watku do _nie_ stosowania nawozow sztucznych?
>
> Pozdrawiam z nad dolnego biegu Wisly- Zatoki Gdanskiej
> gdzie skutki nawolywania do stosowanie nawozow mineralnych
> sa wielopostaciowe i szczegolnie dostrzegalne.

Dzieki tobie po wielu latach zaczynam "odróżniać" gdzie jest górny a
gdzie dolny bieg Wisły.
;-)
pozdr. Jerzy

23. Data: 2005-07-21 20:09:42

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Coś kopiesz i murujesz w miedzyczasie?
> ;-)))
> pozdr. Jerzy

Oczywiście
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

24. Data: 2005-07-21 20:10:34

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> [...]
> Tak bedzie lepiej.
> Swoją drogą zapytajcie co to są "środki ochrony roslin" i dlaczego

A nie mówiłem ? :-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

25. Data: 2005-07-21 20:45:02

Od: "random name" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panowie, przenieście się z tym problemem na p.h.polszczyzna.
> Tak bedzie lepiej.
> Swoją drogą zapytajcie co to są "środki ochrony roslin" i dlaczego tak a
> nie inaczej je nazwano.

???

Nie wiem o co ci chodzi ale wypowiedziami, cytat:

[...]

Tworzysz ponury obraz swojej osoby.
Zanim zabrales glos ta dyskusja byla
merytoryczna i scisle dotyczyla tematyki grupy:(

26. Data: 2005-07-21 21:03:53

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

random name napisał(a):
> [...]
>

> Tworzysz ponury obraz swojej osoby.
> Zanim zabrales glos ta dyskusja byla
> merytoryczna i scisle dotyczyla tematyki grupy:(

A to przepraszam, widocznie starzeję się i czas mi iść w ślady dziadka.
;-)))
pozdr. Jerzy

27. Data: 2005-07-21 21:08:58

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

random name wrote:

> [...]
>

> Tworzysz ponury obraz swojej osoby.
> Zanim zabrales glos ta dyskusja byla
> merytoryczna i scisle dotyczyla tematyki grupy:(

Nie przejmuj się, przecież On przy każdym tym tekście "puszczał oko"
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

28. Data: 2005-07-21 21:13:47

Temat: Re: Co daje nawozenie...
Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

Tak bedzie lepiej...."

Tworzysz ponury obraz swojej osoby.
Zanim zabrales glos ta dyskusja byla
merytoryczna i scisle dotyczyla tematyki grupy:(<<

Pan JerzyN tak juz ma od dawna. Jak dyskusja staje sie interesujaca to
kaze sie wynosic dyskutantom na inne grupy. Aby moc swobodnie
dyskutowac na tej grupie trzeba wkupic sie kilkadziesiacioma postami o
malinach, winorosli czy aktualnej pogodzie;-))) Niezgadzanie sie z
pogladami kilku osob na tej grupie jest bardzo niemile widziane.
Weszles miedzy wrony krakaj jako one ;-)))
Panie Jerzy co to sa srodki ochrony roslin ? Eventualnie na jakiej
grupie moge o to zapytac ???
JanuszB

29. Data: 2005-07-21 21:22:52

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> A to przepraszam, widocznie starzeję się i czas mi iść w ślady
> dziadka. ;-)))
> pozdr. Jerzy

I Ty też się nie przejmuj a w moje ślady nie idź bo łatwo pobłądzić :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

30. Data: 2005-07-22 13:22:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dbpaod.3ko.1@news.Dziadek.priv.pl...

> I Ty też się nie przejmuj a w moje ślady nie idź bo łatwo pobłądzić :-D
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

E tam Dziadku.
Przecież wiesz, że za emerytem czasem się nawet nie da nadążyć.
:-)))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

zdjęcia różne kwiatowe