Co do was przylatuje do karmików?

1. Data: 2014-01-31 13:25:36

Temat: Co do was przylatuje do karmików?
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie tacy sa goście
http://www.kuriergarwolinski.pl/forum/index.php?topi
c=3795.0
Prawie kilo dziennie potrafią zmłucić
--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-01-31 13:46:47

Temat: Re: Co do was przylatuje do karmików?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan SJS napisał:

> U mnie tacy sa goście
> http://www.kuriergarwolinski.pl/forum/index.php?topi
c=3795.0
> Prawie kilo dziennie potrafią zmłucić

Sójkę, co nie od dzisiaj wiadomo, cechuje niski poziom zamorzności.
Nie przepuści więć żadnej miejscowej okazji, by coś sobie skubnąć.

Jarek

--
Odwiedziła najpierw Szczecin
Bo tam miała dwoje dzieci

3. Data: 2014-01-31 14:49:30

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

c=3795.0
> Sójkę, co nie od dzisiaj wiadomo, cechuje niski poziom zamorzności.
> Nie przepuści więć żadnej miejscowej okazji, by coś sobie skubnąć. Jarek
===========
Lol :-) supersuptelnie ;-)
bp

4. Data: 2014-01-31 23:47:45

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-31 13:25, SJS pisze:
> U mnie tacy sa goście
> http://www.kuriergarwolinski.pl/forum/index.php?topi
c=3795.0
> Prawie kilo dziennie potrafią zmłucić
:)
A ja dzisiaj takim ptaszkom strzeliłem fotę
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
n2/t1/1782050_652607218111123_1764879163_n.jpg
:)
--
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

sklep: http://trawki.pl/
http://facebook.com/trawki

5. Data: 2014-02-01 09:03:51

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja dzisiaj takim ptaszkom strzeliłem fotę
> https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
n2/t1/1782050_652607218111123_1764879163_n.jpg

Z takim klockiem u nogi nie dziwne że nie odleciały do ciepłych krajów.

6. Data: 2014-02-01 09:45:32

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 09:03, saskatchewan pisze:

n2/t1/1782050_652607218111123_1764879163_n.jpg

> Z takim klockiem u nogi nie dziwne że nie odleciały do ciepłych krajów.
:)
One na tych drewnianych klockach stoją aby nie stać na zimnym śniegu
:P
Zobacz na nasze rodzime tzn u nas zimujące, im śnieg nie przeszkadza
:)))))

7. Data: 2014-02-01 12:06:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Tadeusz Smal napisał:

> [...]
> :P
> Zobacz na nasze rodzime tzn u nas zimujące, im śnieg nie przeszkadza

To nie takie proste. Niektórym być może przeszkadza, ale nie dają tego
po sobie poznać.

Jarek

--
Gdy na polu ze śniegiem wiatr wyje,