Co mam Lanarte

1. Data: 2003-06-26 10:23:10

Temat: Co mam Lanarte
Od: "Magda" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszytskim,
Wszycy wyszli, więc miałam chwilke wolnego czasu i uporządkowałam wszytsko
co mam Lanarte. Nie wiem czy duzo tego czy mało ale troszke mam. Przede
wszytskim dzieki uprzejmości Waszej, dziewczyn ze stronek rosyjskich jak
również z forum http://www.wsz.com.pl/hafciki/forum/list.php?f=3. Wszystkim
Dziewczynom, które mi udostepniły swoje zbiory bardzo dziekuję.
Chetnie się z Wami podzielę tymi wzorami, jedna nie ukrywam, że jeszcze bym
pozbierała.
W sprawie ewentualnych zamówień prosze pisac na adres m...@g...pw.edu.pl
gdyz to jest adres który odbieram permanentnie.
A-ha niektóre nie maja numerów, lub nazw, ale to dlatego, ze nie mogłam ich
zidebtyfikować na stronie lanarte. A do katalogu w formie papierowej nie ma
dostępu.

Oto lista moich zasobów:
33501 - Sara Moon (niebieska)\
33669 - My Fair Lady\
33787 - Romance\
33788 - Girls on Bicycle\
33832 - Terrace\
33861 - Hats with flowers\
33870 - Flower girl\
33877 - Vase in windowpane\
34198 - Pump Birds\
34226 - Reading girl\
34261 - Summerfruit\
34312 - Picnic Haenraets\
34313 - Flowers Haenraets\
34430 - Sara Moon (new)\
34478 - Large Summer bouquet\
34479 - Girl and her dog\
34565 -NN\
34677 - Daydreams\
34680 - Arabian women\
34707 - Basket with plums\
34712 - Red Kardinals and Friends\
34715 - Dy diary\
34748 - Sunflowers\
34772 - Ballet\
NN - Buggatis Lady\
NN - Dziewczyna z pelikanami\
NN - In mothers arms\
NN - Still Life with Sheet Music\
NN- Garden Produce\
Oprócz tego z edycji specjalnej kobiety motyle, dzień i noc.
Pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-06-26 10:56:05

Temat: Re: Co mam Lanarte
Od: "Magda" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała pomyłka tytuł się zgadza numer nie 34707 - Basket with plums\ numer
powinien być 34307
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-26 13:42:56

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziu,

przepraszam z góry Ciebie i wszystkie grupowiczki (grupowiczów) za
prawdopodobnie dziecinne pytanie, ale... na czym konkretnie polega Lanarte?
Bo przyznam, że nic a nic się na tym nie znam, a nazwy Twoich wzorków brzmią
baardzo zachęcająco :o)

Dzięki z góry za zacięcie pedagogiczne,
Con

1. Data: 2003-06-26 14:43:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pytanie co prawda do Madzi,ale że akurat tu jestem to się wtrącę:) Lanarte to
nazwa firmy, która ma w swojej ofercie przepiękne wzory do haftu krzyżykowego,
głównie pod postacią gotowych zestawów. Mają swoją stronę internetową
http://www.lanarte.com/ a ich jedynym dystrybutorem w Polsce jest Hobby Studio
z Elbląga. Ale jeśli chciałabyś zobaczyć nie tylko to,co oferuje lanarte - bo
tych firm jest więcej,a ich nazwy też tu czesto padają, to polecam stronę
http://www.sewandso.co.uk/cat2.html . Nie wiem tylko,czy linki dobrze
wstawilam,zawsze mam z tym kłopoty:(( Zosia

1. Data: 2003-09-18 07:23:57

Od: "kuba" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja by bardzo poprosiła o wzory, jak można to wszystkie bo z tych co mam
czasami nie mogę korzystać bo albo schemat jest nieczytelny a to
niekompletny. A Ty pewnie maż wszystkie ok. Więc ładnie się uśmiecham i
ładnie proszę
Beata z B-stoku
b...@g...pl

1. Data: 2003-09-18 12:07:11

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasami nie mogę korzystać bo albo schemat jest nieczytelny a to
> niekompletny. A Ty pewnie maż wszystkie ok. Więc ładnie się uśmiecham i

Ja co prawda nie jestem pewna, o który post dokładnie chodzi, ale mam
troszkę obrazków lenarte - mogę podesłać
Pozdrawiam
Elen

Krakow - spotkanie
UWAGA - Wirus ( poważnie !!!! )