Co mam czytac ???

1. Data: 2002-01-11 22:31:34

Temat: Co mam czytac ???
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaledwie 1087 postow. Co mam zrobic, co czytac ?

Ewcia
(z powrotem, na chwilke, na wekend)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-11 23:02:20

Temat: Odp: Co mam czytac ???
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:a1nofk$nu$...@n...onet.pl...
> Zaledwie 1087 postow. Co mam zrobic, co czytac ?
>

> Ewcia
> (z powrotem, na chwilke, na wekend)
>
> --
> Niesz !

Tego 1088 bo bardzo sie ucieszylam,ze jestes:-))))
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2002-01-12 01:16:35

Temat: Re: Co mam czytac ???
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego 1088 bo bardzo sie ucieszylam,ze jestes:-))))
> Pozdrawiam Ramzes.

I tego tysiac jakiegos tam, czyli mojego, bo tez baaardzo sie ciesze :o)))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-01-12 11:42:39

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> a écrit dans le message news:
a1o2jn$ihk$...@s...icm.edu.pl...

> I tego tysiac jakiegos tam, czyli mojego, bo tez baaardzo sie ciesze :o)))

No tak, ale przez caly 2002 bede wpadac na liste chyba tylko w weekendy...
chyba sie powiesze...

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-12 12:32:00

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale przez caly 2002 bede wpadac na liste chyba tylko w
weekendy...chyba sie powiesze...

> Ewcia

Ja to samo. Moze to cie pocieszy....

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-01-12 17:16:20

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> weekendy...chyba sie powiesze...
> Ja to samo. Moze to cie pocieszy....
A ja to ćwiczę od ponad 4. miesięcy [to jest uzależnione od grymasów
serwera a i tak odpowiadam z innego] i z żalem, ale może i z korzyścią dla
grupy?
Czasami mam ponad 2000 postów do przeczytania. Sortuję wg. nadawców i
czytam znikomą część. Odpowiadam na 1%. Chyba nie więcej. Echhhhhhhhhhhh.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-12 21:26:05

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> a écrit dans le message news:
a1q5fh$afj$...@s...icm.edu.pl...
> A ja to ćwiczę od ponad 4. miesięcy [to jest uzależnione od grymasów
> serwera a i tak odpowiadam z innego] i z żalem, ale może i z korzy?ci? dla
> grupy?
> Czasami mam ponad 2000 postów do przeczytania. Sortuję wg. nadawców i
> czytam znikom? czę?ć. Odpowiadam na 1%. Chyba nie więcej. Echhhhhhhhhhhh.

ahhh, nie wiedzialam... mialam komfortowe warunki, czytalam wszystko....
(bal sie skonczyl)
(George, mon frere...)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-12 21:47:41

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ahhh, nie wiedzialam... mialam komfortowe warunki, czytalam
wszystko....(bal sie skonczyl)
> (George, mon frere...)
>
> Ewcia
>
> --
Ewcia, podaj grabe! U mnie doklaaaaadnie to samo. Koniec balu, koniec
czytania co godzine i koniec gotowania. Na razie czysta egzystencja.
Ciekawe, ze na nas przyszedl czas doslownie w tym samym momencie.
Trzym sie !
******
m-gosia tez probujaca trzymac glowe nad woda
******

przepisy i przyprawy średniowieczne
Plow, czyli "Palow osz" (Uzbekistan)
archiwa przegladanie