Co mi jest ? :(

1. Data: 2004-06-22 14:15:57

Temat: Co mi jest ? :(
Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małe pytanko, a raczej problem...
Mam 17 lat i od paru miesięcy chudnę i zaczęły mi wypadać włosy...
(straciłam 7 kilo w miesiąc i teraz ważę 49kg przy 173 cm wzrostu) wcale się
nie odchudzam, wręcz przeciwnie, staram się nadzwyczaj dużo jeść. Za bardzo
nie wiem co zrobić. Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek pomoc...
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2004-06-22 14:35:32

Temat: Re: Co mi jest ? :(
Od: "day" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz jak najszybciej do lekarza - grupa dyskusyjna Tobie za wiele i
tak nie pomoze. nie ma z czym zwlekac..

3. Data: 2004-06-22 23:42:18

Od: Kamigi <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie masz inne objawy? czy masz apetyt, albo boli cie cos? Jak mozesz
napisz cos wiecej.

4. Data: 2004-06-23 05:50:05

Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apetyt mam tyle, ze nie rano (wiec do jedzenia sniadan raczej sie zmuszam).
Co do jakis innych dolegliwosci to nie zauwazylam, nic nie nie boli i czuje
sie raczej dobrze. U lekarza juz bylam tydzien temu i badanie krwi nic nie
wykazalo, wszystko w normie. Diagnoza pani doktor - "Czy ty sie aby
specjalnie nie odchudzilas ??" ... :( Teraz tylko sie zastanawiam czy moze
to byc wywolane jakimis zmianami hormonalnymi ...
Zupelnie nie wiem co z tym dalej robic, czy pójsc do szpitala na dalsze
badania ? A moze samo przejdzie za jakis czas ...

5. Data: 2004-06-23 10:12:58

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia W." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zupelnie nie wiem co z tym dalej robic, czy pójsc do szpitala na dalsze
> badania ? A moze samo przejdzie za jakis czas ...

Obawiam się że metoda leczenia "samo weszło - samo wyjdzie" nie jest
skuteczna.
Pójdź do lekarza.
Joaśka

6. Data: 2004-06-23 16:33:03

Od: Kamigi <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia W. wrote:

> [...]
> Zupelnie nie wiem co z tym dalej robic, czy pójsc do szpitala na dalsze
> badania ? A moze samo przejdzie za jakis czas ...

Hey :)
Bardzo dobrze, ze wyniki masz dobre, i masz apetyt. Mysle ze tu jakies
szcegolowe badania by sie przydaly. Nie jestem lekarzem, wiec nie bede
snul teorii, ale uwazam ze idz do lekarza tak szybko jak mozesz. Na
pewno on Tobie pomoze. A moze tutaj z grupy ktos Tobie odpisze i
nakieruje co moze byc. Zycze duzo zdrowia

7. Data: 2004-06-23 16:48:52

Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kamigi" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci >
> [...]
> pewno on Tobie pomoze. A moze tutaj z grupy ktos Tobie odpisze i
> nakieruje co moze byc. Zycze duzo zdrowia

Serdecznie dziekuje za jakiekolwiek zainteresowanie :)
Co do tych badan to ktos mi podsunal mysl, ze to moze byc jakas nietypowa
nadczynnosc tarczycy (bardzo mozliwe, bo to chyba raczej o zbyt duzy
metabolizm chodzi).
Mimo wszystko (jutro wybieram sie na te badania) dalej oczekuje jakis byc
moze trafnych spostrzezen. A moze ktos sie spotkal juz z tym problemem ?
Pozdrawiam
i raz jeszcze dziekuje
Kasia

8. Data: 2004-06-23 18:05:43

Od: "nicky" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może tasiemiec...

9. Data: 2004-06-26 07:21:25

Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia W." <k...@o...pl> napisał
> Mam 17 lat i od paru miesięcy chudnę i zaczęły mi wypadać włosy...
> (straciłam 7 kilo w miesiąc i teraz ważę 49kg przy 173 cm wzrostu)

a nie pijesz ostatnio więcej płynów niż zwylke, nie jesteś senna.....?
Sprawdź sobie poziom cukru. Mój brat kiedyś w 2 tygodnie bardzo dużo schudł
i niestety okazało się , ze ma cukrzyce.....insulinozależną :-(

--
Kasia

kw. mrówkowy czy ma własciwosci lecznicze
Dam Prace! (moze spam ale do lekarzy)
operacja kręgosłupa - usunięcie jądra
FAQ tej grupy
skurcz mięśni powłok brzucha