Co może być skutkiem nie tycia ....

1. Data: 2002-03-20 17:14:46

Temat: Co może być skutkiem nie tycia ....
Od: "nadu" <n...@z...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli dlaczego niektore osoby ktore powinny wazyuc 48 kilo waza 41kg i jakoś
jedza normalnie i nie moga osiagnac tej prawidlowosci.

2. Data: 2002-03-20 17:54:44

Temat: Re: Co może być skutkiem nie tycia ....
Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nadu" <n...@z...trzepak.pl> napisał w wiadomości
> Czyli dlaczego niektore osoby ktore powinny wazyuc 48 kilo waza 41kg i
jakoś
> jedza normalnie i nie moga osiagnac tej prawidlowosci.

Czesc,
wprawdzie mam ciut wiecej kilogramow - w koncu jestem facetem, ale moj
organizm od jakis 5 lat utrzymuje stale 70 kilo. A sprawdzalem empirycznie -
czyli objadanie sie, trenowanie z utrzymywaniem diety i rozne takie -
oczywiscie z umiarem, w koncu zdrowie mam jedno - i nic, wskazowka na wadze
zawsze w przeciagu kilku... do kilkunastu dni wracala na 70.
Tak wiec jezeli forme masz w porzadku, nie dopadaja chroby, to po prostu
taka uroda.
Ewentualnie mozna popracowac nad sylwetka np. plywac, a i tak waga raczej
sie nie zmieni.
Ha, jeszcze jedno - powinienem byl od tego zaczac - ile masz lat? Poniewaz
to dosc wazny czynnik i moze sie okazac, ze jeszcze sporo sie u ciebie
zmieni.

Pozdrawiam
Łukasz

3. Data: 2002-03-20 21:37:59

Od: "nadu" <n...@z...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie zaczne od początku ::-))
Moja dziewczyna na 164 cm wzroztu a wazy 41 Kg.
Po wygladzie widac ze dosc wychudzona ...Pytam sieczy to jest normalne ze
ona odzywia sie normalnie a nie wraca do poprawnej wagi 48 kg.(jak na ten
wzrost)

4. Data: 2002-03-21 09:25:19

Od: "Hexenmeister" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ona odzywia sie normalnie a nie wraca do poprawnej wagi 48 kg.(jak na ten

Przyczyna moze byc przyspieszona przemiana materi lub choroba tarczycy.
Mozna przebadac - sczegolnie to drugie.

HM

Nosowy glos - krzywa przegroda?
Wyciecie migdalkow
Błona dziewicza.
czy ktos moze zalatwic taniej Roaccutane ?
VIOXX