Co na główny posiłek dnia?

1. Data: 2005-07-22 10:49:25

Temat: Co na główny posiłek dnia?
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłaniam Wszystkim
Już południe minęło, słoneczko w dół sobie schodzi,
a w brzuchu burczy jak diabli, kto mi dzisiaj dogodzi?
Kiedy w lodówce pusto i nijak gnać po zakupy,
Może mi ktoś poradzi jak z niczego zrobić gar zupy?

Jacenty

2. Data: 2005-07-22 10:55:53

Temat: Re: Co na główny posiłek dnia?
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty napisał(a):
> [...]
> Kiedy w lodówce pusto i nijak gnać po zakupy,
> Może mi ktoś poradzi jak z niczego zrobić gar zupy?

Hmm... Czytałam kiedyś przepis na zupę z gwoździa. Znajdzie się w Twoich
zapasach? ;)
A tak na poważnie, to zgaduję, że masz ziemniaki - i to otwiera pole do
działania. Kopytka, placki ziemniaczane, szare kluski, śląskie etc.
Dobrze, gdyby w domu znalazł się jeszcze kawałek boczku...

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

3. Data: 2005-07-22 11:06:24

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał >
> [...]
> działania. Kopytka, placki ziemniaczane, szare kluski, śląskie etc.
> Dobrze, gdyby w domu znalazł się jeszcze kawałek boczku...

Gwoździ ci u nas dostatek ale moja wątroba nie trawi zielaza.Poza tym
dzieciarnia się zbuntowała i chce coś normalnego ( w domyśle hamburgera
tfe;) A boczku to jest nawet spory kawałek tyle że wyjęty z poniedziałkowej
grochówki, mam wątpliwości co to niego, a nie poszedł bo w takie upały to
idzie tylko maślanka.Może wysmazę pyry z cebulą na patelni.

Dzieki

4. Data: 2005-07-22 19:19:36

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kiedy w lodówce pusto i nijak gnać po zakupy,
> Może mi ktoś poradzi jak z niczego zrobić gar zupy?

Cóż mogę polecić.... może to co sam poleciłeś nowej koleżance na grupie
kilka postów niżej...:

"
Przypal na patelni starą wkładkę z buta zimowego, zwiń w rulonik, opanieruj
asfaltem a potem wrzuć na głęboki tłuszcz tylko taki stary zjełczały i
spalony. Będzie TORTILLA ASFALT I to jest właśnie ten smak McDonalda czy
innego kfc!
Pozdrawiam ale nie zyczę smacznego
"
A tak poważnie to wystarczyło napisać troszkę inaczej, bo to co napisałeś
świadczy o zupełnym braku szacunku dla osoby której odpisywałeś.
Odpowiadam z góry na to ce zechcesz napisać: Owszem istnieją GOOGLE ale nie
każdy widać potrafi z nich korzystać, więc po to wymyślono grupy
dyskusyjne... Jak masz odpowiadać takimi bzdurami to lepiej się powstrzymaj,
zachowując treść dla siebie :-)

Pozdrawiam ASFALTOWO
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

5. Data: 2005-07-22 20:31:16

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zjełczały i spalony. Będzie TORTILLA ASFALT I to jest właśnie ten smak
> McDonalda czy innego kfc!
> Pozdrawiam ale nie zycz?smacznego
> "
> A tak poważnie to wystarczyło napisa?troszk?inaczej, bo to co napisałe?
> świadczy o zupełnym braku szacunku dla osoby której odpisywałe?
> Odpowiadam z góry na to ce zechcesz napisa? Owszem istniej?GOOGLE ale
> nie każdy wida?potrafi z nich korzysta? więc po to wymyślono grupy
> dyskusyjne... Jak masz odpowiada?takimi bzdurami to lepiej
> si?powstrzymaj, zachowując treść dla siebie :-)

wrote Kri$P(a) Jacenta
Sorry Pani(e) wra?liwy(a) ja tu trfi? z prhm-p. A jak kto? si? nie zna na
smutnym humorze to i z googlami sobie nie pogada. Czy wszystko ma by?
powa?ne jak widomo?ci w TVN ? A co do szacunku to mam go du?o r¨Žwnie? dla
Sz. P. Kri$P.Czy nie lepiej wrzuci? co? na ruszt w mi?ym i weso?ym
towarzystwie, ni? patrze? t?po w blat sto?u i macha? ?ych? jak na galerze?
?l? g??bokie uk?ony pomimo mojej przypad?o?ci i mam nadziej? dalej mi?o
konwersowa?.
Pozdrawiam J

6. Data: 2005-07-23 00:12:25

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2005 22:31:16 +0200, Waćpanna lub Waćpan *jacenty*, w
wiadomości news:<news:dbrlci$6e6$2@213-238-125-117.adsl.inetia.
pl> zawarł,
co następuje:

> Sz. P. Kri$P.Czy nie lepiej wrzuci? co? na ruszt w mi?ym i weso?ym
> towarzystwie,

obaj panowie wrzućcie sobie prawidłowe kodowanie :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

jak przygotować i smażyć udka z kurczaka na grillu ?
pytanie
Schab ok 0,5 kg i co dalej .....
Plesniak-plizzzzzzz.
Gorzkie ogórki