Co na nerw kulszowy

1. Data: 2005-02-09 12:11:10

Temat: Co na nerw kulszowy
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś miesiąc temu zaczął mnie boleć pośladek, tak z góry, ból sorty, nieco
promieniujący w dół nogi. Nasila się jak wstanę i przejdę parę kroków, potem
jest lepiej.

Jako, że nie przeszło samo, pogooglowałem i prawdopodobnie jest to nerw
kulszowy.
W aptece dostępne są przeróżne mazidła przeciwbólowe, nie ma jednak nic na
tenże nerw.
podobno była maść ABC ale podobno wycofano.

Powiedzcie mi co wato zastosować. Jedyne co wygooglałem to magnez. Ale to
pewnie za mało.

Dziękuję z góry za odpowiedź.

Seco

2. Data: 2005-02-09 13:11:50

Temat: Re: Co na nerw kulszowy
Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Feb 2005 13:11:10 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> [...]
> promieniujący w dół nogi. Nasila się jak wstanę i przejdę parę kroków, potem

pomóc może każda maść, która działa przeciwzapalnie i
przeciwbólowo - jest tego teraz od cholery i troszkę, wymienię trzy
pierwsze, które przyszły mi do głowy: Naproxen, Lumbolin, Fastum

po tygodniu smarowania i względnego odpoczynku (bez sportu!) powinno
przejść - jeśli nie - zgłoś się do ortopedy.

> (...)
> Jedyne co wygooglałem to magnez. Ale to pewnie za mało.

tak, choć nie zaszkodzi
pozdrawiam,

piotr

PS. nie będziesz smarował samego nerwu, leki zawarte w maści mają
podziałać na otaczające go tkanki, pewna ilość wchłonie
się do krwi i podziała ogólnie - też dobrze.

Jakie badania po poronieniu
Diclac a bole brzucha
Prosze o pomoc nie mam perspektyw na dalsza prace
Zatkane ucho
Adenocarcinoma G2 Gleason 4 - nowotwór prostaty