Co na romantyczną kolację?

1. Data: 2003-10-07 15:09:14

Temat: Re: Co na romantyczną kolację?
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A czy wiesz, ze jesli juz _koniecznie_ musisz napisac >cos niezwiazanego z
>tematyka grupy, to moglabys przynajmniej dodac >[NTG] przed tematem ?

>Zawsze mnie zastanawia dlaczego ludzie nie korzystaja >ze swojej wiedzy...
>Wtorny analfabetyzm? Potrafi przeczytac, ale nie >rozumie co to znaczy?

Serdecznie, wszem i wobec, urażonych mniej lub bardziej, a także tych nie
obrażonych jeszcze tak na wszelki wypadek przepraszam, ze ośmieliłam się
napisać nie na temat, że ośmieliłam napisać nie na temat i w dodatku nie
użyć NTG, że wogóle jeszcze śmię dyskutować, za wtórny lub nie analfabetyzm,
za to, że wogóle jestem i przy okazji pragnę nadmienić, że istnieja większe
problemy, ale jak ktoś ich nie ma, a w zamian kompleksy to się czepia
wszystkiego, aby udać przed sobą ważną osobę co to jednak coś wie, albo mu
sie tak tylko przez moment wyda i czuje się lepiej.

1. Data: 2003-10-07 15:12:38

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 17:09:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MM* skreślił te oto słowa:

> [...]
> wszystkiego, aby udać przed sobą ważną osobę co to jednak coś wie, albo mu
> sie tak tylko przez moment wyda i czuje się lepiej.

Mogłabyś to przetłumaczyc na język polski, bo dość trudno jest mi się
odnieść do tego ciągu losowo zestawionych wyrazów ? ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-07 15:27:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 17:28:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MM* skreślił te oto słowa:

> Oczywiście. Trafiłam w samo sedno. Chyba rozumiesz tylko poszła: Ola do
> przedszkola.

Fajnie, ze juz wiesz do czego sluza znaki interpunkcyjne, mrófko... Twoj
misiaczek bedzie z Ciebie dumny :)

EOT, bo i tak nie rozumiesz co to jest tematyka grupy.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-07 15:28:46

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-07 15:33:49

Od: Monisiek <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co wam przeszkadza inny temat? Macie problemy z soba czy co? Jak sie
nie podoba zawsze mozna nie odpisywac czy pominac;) Malo macie
problemow, ze stwarzacie sztuczne?

Monika

1. Data: 2003-10-07 15:36:47

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 17:33:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Monisiek* skreślił te oto słowa:

> A co wam przeszkadza inny temat?

Zgadnij.

> Macie problemy z soba czy co?

Masz problem ze znaleznieniem RDF grupy czy z jego zrozumieniem?

> Jak sie
> nie podoba zawsze mozna nie odpisywac czy pominac;)

Mozna, ale jakos nie przepadam za ignorantami.

> Malo macie
> problemow, ze stwarzacie sztuczne?

Pomysl powoli i zgadnij gdzie lezy sedno problemu. Jakby sie nie udalo,
spróbuj jutro... i tak do skutku.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-07 15:55:20

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A od mojego męża to na trzy kroczki, to za poważna osoba, żeby sobie nim
byle kto gębę obcierał. A co do Ciebie, to zdania nie zmieniam: kompleksy i
juz.

I cóż za odkrycie? Mrófka! Zastosowałaś zasady indukcji?
Brawo!

1. Data: 2003-10-07 16:07:10

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

MM (alias mrófka) wrote:

>A od mojego męża to na trzy kroczki, to za poważna osoba, żeby sobie nim
>byle kto gębę obcierał.

No
wlasnie. Wstyd. Taka 'powazna osoba' jest publicznie nazywana 'misiaczkiem'

! Jak tak mozna !

rotflujaca Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-07 16:15:26

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 18:07:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Dunia* skreślił te oto słowa:

> No
> wlasnie. Wstyd. Taka 'powazna osoba' jest publicznie nazywana 'misiaczkiem'
>
> ! Jak tak mozna !
>
> rotflujaca Dunia

A jesli wlasnie sie nabijasz z najwazniejszego ministra w naszym rzadzie?
Jak tak mozesz :P
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-07 16:32:12

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 18:34:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MM* skreślił te oto słowa:

> Kompleksiki wychodzą?

Ty sie znasz najlepiej :D

Byloby tez milo gdybyd sobie przypomniala jak sie pisuje na newsach, bo ten
smietnik ktory robisz swiadczy tylko o Tobie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html