Co na rozstępy?

1. Data: 2007-04-17 19:43:15

Temat: Co na rozstępy?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój 12 latek zaczął bardzo szybko rosnąć i na skórze zaczynają mu się
pojawiać rozstępy (uda i trochę plecy).
Zalecono nam smarowanie kremem Fissan.
Doradźcie co jeszcze robić, żeby zmniejszyć/zapobiec rozstępom? Może są
jakieś sprawdzone skuteczne "smarowidła"?
Jacek

2. Data: 2007-04-17 19:43:52

Temat: Re: Co na rozstępy?
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> [...]
> Doradźcie co jeszcze robić, żeby zmniejszyć/zapobiec rozstępom? Może są
> jakieś sprawdzone skuteczne "smarowidła"?

Jak ma tendencje to guzik pomoże.

--

Paulinka

3. Data: 2007-04-17 22:01:49

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Doradźcie co jeszcze robić, żeby zmniejszyć/zapobiec rozstępom? Może są
> jakieś sprawdzone skuteczne "smarowidła"?

Na mnie sie nie sprawdziły :-( ale można wypróbować kremy na rozstępy, w
aptekach sa różniste., ponoć zwykła oliwka stosowana dwa razy dziennie też
działa. Niech się młody szorstko naciera w kąpieli, to tez pomaga, a
przynajmniej nie szkodzi.
D.

4. Data: 2007-04-18 06:24:19

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Doradźcie co jeszcze robić, żeby zmniejszyć/zapobiec rozstępom? Może są
> jakieś sprawdzone skuteczne "smarowidła"?

jesli juz sa to nic nie epomoze ,nawilzac cialo i czekac az sie zmniejsza
pomaga podobno oliwka ale jak ktos ma tendencje to krem z 24 zlotem nie
pomoze,niestety:(
p.

5. Data: 2007-04-21 09:09:36

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> Doradźcie co jeszcze robić, żeby zmniejszyć/zapobiec rozstępom? Może
> są jakieś sprawdzone skuteczne "smarowidła"?

Dotychczas sądziłam, ze rozstępy są "radością" kobiet. Porozmawiałabym z
lekarzem, bo to może świadczyć o jakichś zaburzeniach hormonalnych.
Pozdrawiam
Teli.

6. Data: 2007-04-21 09:22:05

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Dotychczas sądziłam, ze rozstępy są "radością" kobiet.

Nie są.

> Porozmawiałabym z
> lekarzem, bo to może świadczyć o jakichś zaburzeniach hormonalnych.

Rozmowa z pewnością nie zaszkodzi. Niestety niektórzy mają do nich
tendencje, troszkę pomagają zabiegi ujędrniania skóry (masaże, zimne
prysznice itp.)

Marzena

--
Robótki Marzeny