Co robić aby mieć dobry wzrok!

11. Data: 2005-12-18 00:22:34

Temat: Re: Co robić aby mieć dobry wzrok!
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kowal" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
news:do1kfr$h6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść
itd.

odpowiedzial ci kilkakrotnie casus (specjalista, a nie znachor) wiec.
trzymaj sie tego :-)
w innym przypadku kaszpirowski lub hare krishna :D

--
pozdro
ape

12. Data: 2005-12-18 10:45:06

Od: "Maria" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

UPS pomyłka...Vit P !!!
a Vit K na krwawienia np z nochala...
Pozdrawki ! :)

13. Data: 2005-12-19 10:02:22

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 19:00:33 +0100, na pl.sci.medycyna, kowal napisał(a):

> Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść itd.

Polecam książkę William'a Bates'a "Naturalne leczenie wzroku bez okularów"
http://www.gandalf.com.pl/b/naturalne-leczenie-wzrok
u-bez-okularow/
Oraz tą:
http://www.metamorfoza.pl/sklep/product_info.php?pro
ducts_id=52
A co do jedzenia to Starsze wydanie książki Małachowa pt. "Oczyszczanie
organizmu i prawidłowe odżywianie"

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

14. Data: 2005-12-19 17:37:55

Od: "kowal" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2005-12-20 07:44:59

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Dec 2005 18:37:55 +0100, na pl.sci.medycyna, kowal napisał(a):

> Ile kosztuje ten zabieg laserowy i czy jest całkowicie bezpieczny ?

Czy ja pisałem o jakimś zabiegu laserowym?

Odpowiadaj na końcu, a nie na początku postu.

16. Data: 2005-12-21 23:14:36

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Sama nie wiem :-) Miałam wtedy krótki wzrok i okulistka nie zapisała mi
> jeszcze szkieł. Wieczorem widziałam tak samo jak w dzień, nie miałam chyba
> kurzej ślepoty.
> Mimo wszystko wiem, że witA, jagody i czarna porzeczka są dobrym
> lekarstwem.

jagoda i czarna porzeczka nie sa lekarstwami. To owoce, mozna je nazwac
srodkiem spozywczym ale lekarstwem nie sa. Co do vitaminy A moze byc
lekarstwem. A takze silna trucizna. Rozumiem ze najlepiej je razem zagniesc,
o polnocy i pelni ksiezyca, dolac moczu czarnego kota i jesc lyzeczke przed
snem :-))))))))))))))0

17. Data: 2005-12-22 00:55:34

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Dec 2005 00:14:36 +0100, *Piotr Maksymowicz*
<news:docnbs$2sv$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> jagoda i czarna porzeczka nie sa lekarstwami. To owoce, mozna je nazwac
> srodkiem spozywczym ale lekarstwem nie sa.

No dobrze. Napisałam to w mowie potocznej. Wiadomo, ze witaminy to witaminy
itp, itd.

Smacznego!!!
--
Kaja

Jak wzmocnić odporność
Derealizacja
do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
diagnostyka i leczenie osteoporozy
refundacja wypełnień [stomatologia]