do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie

1. Data: 2005-12-17 12:12:31

Temat: do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
Od: "am" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w związku z powyższym mogli by Panowie powiedzieć mi czy poniższy opis mr
ma coś wspólnego z moim pytaniem o to podwójne widzenie? Czy widać przyczynę w
opisie ? Z góry dziękuję i przepraszam ale chodzę od lekarza do lekarza i
szukam wszędzie odpowiedzi na moje pytania

"W sąsiedztwie rogów tylnych komór bocznych widoczne są słąbo wyrażone obszary
podwyższonego sygnału odpowiadające przestrzeniom okołonaczyniowym Virchowa-
Robina. Przestrzenie okołonaczyniowe widoczne również na poziomie jąder
podkorowych . Intensywność sygnałów pozostałej części istoty szarej i białej
obu półkul prawidłowa.
Układ komorowy nie przemieszczony, nie poszerzony symetryczny
Wodociąg mózgu o podwyższonych sygnałach w sekwencji set/t2 jak w przypadku
zwolnionego przepływu płynu mózgowo-rdzeniowego
Komora IV prawidłowa
Struktury tylnojamowe bez patologicznych sygałów
Migdałki móżdżku w linii otworu wielkiego bez cech wgłobienia
Przestrzenie podpajęczynówkowe prawidłowe
Po podaniu środka kontrastującego nie uwidoczniono patologicznego wzmocnienia
intensywności sygnałów.
Kulisty obszar w miejscu podziału tętnicy szyjnej wewnętrznej prawej odpowiada
najpewniej zagięciu naczynia.
Niewielkie zgrubienie błony śluzowej tylnej części zatoki klinowej
Wnioski
MR mózgowia w granicach normy
wskazana ewentualnie dalsza kontrola"

Neurolodzy u których byłam (w tym jedna sława) i okuliści mówią że nic złego
się nie dzieje ale czy na pewno?
Proszę o Waszą interpretację

2. Data: 2005-12-18 17:33:29

Temat: Odp: do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bełkot - tzw.- logów.
Zbadaj się chłopie na obecność "toksyn" w rodzaju borelioza, toksoplazmoza i
inne odzwierzęce. Ta metoda może wykryć guza, ale na to nie czekaj.Sprobuj
testów elektronicznych, obecnie najczulszych na rynku, ale niedocenianych
przez - logów.
Po wykryciu rodzaju obciążeń przystapisz do leczenia.

Użytkownik am <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

3. Data: 2005-12-18 18:58:54

Temat: Re: do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nasze zdrowie" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez - logów.
> Po wykryciu rodzaju obciążeń przystapisz do leczenia.

Czytaj naglowki. Watek nie byl do Ciebie, wiec sie nie odzywaj, bo
"belkoczesz".

casus

4. Data: 2005-12-19 08:25:53

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nasze zdrowie napisał:
> [...]
> przez - logów.
> Po wykryciu rodzaju obciążeń przystapisz do leczenia.

Quos Deos pervere vult - amens prius!

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

5. Data: 2005-12-19 10:54:39

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Dec 2005 13:12:31 +0100, am wrote:

> [...]
> opisie ? Z góry dziękuję i przepraszam ale chodzę od lekarza do lekarza i
> szukam wszędzie odpowiedzi na moje pytania
[...]
> Neurolodzy u których byłam (w tym jedna sława) i okuliści mówią że nic złego
> się nie dzieje ale czy na pewno?

W opisie żadnej krzyczącej patologii nie ma. Dobry piczątek.
Wykluczono przyczyny kompresyjne, pozostają inne, które trzeba
potwierdzić albo wykluczyć.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2005-12-19 11:16:02

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
> Problem nie w nauce, lecz w tym, jaki ludzie robią z niej użytek.
Dziękuję Panu !
Ale co to znaczy przyczyny kompresyjne ? I co wg Pana powinnam zrobić teraz?
Jakie kolejne badanie ? Czy można dostać skierowanie na Western Blot
bezpłatnie ? Dodam że jestem 8 miesiącu ciąży .
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie .

7. Data: 2005-12-19 11:31:20

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Dec 2005 12:16:02 +0100, m...@o...pl wrote:

> Ale co to znaczy przyczyny kompresyjne ?

Znaczy z ucisku. W głowie nie ma nic, co by ewidentnie uciskało
nerw/nerwy odpowiadające za ruchomość gałek ocznych.

> I co wg Pana powinnam zrobić teraz?

Nie mogę napisać nic innego niż - w porozumieniu ze swoiim lekarzem
diagnozować się dalej.

> Jakie kolejne badanie ?

Nie wiem, nie znam pacjenta.

> Czy można dostać skierowanie na Western Blot
> bezpłatnie ?

Nie mam pojęcia. A co ma być badane tym westernem?

8. Data: 2005-12-19 11:43:30

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
> Problem nie w nauce, lecz w tym, jaki ludzie robią z niej użytek.

Western Blot ktoś wyżej zasugerował tu badanie na obwecność bakterii
wywołującej boreliozę już sama nie wiem co robić eh ...

9. Data: 2005-12-20 08:36:51

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Dec 2005 12:43:30 +0100, m...@o...pl wrote:

> Western Blot ktoś wyżej zasugerował tu badanie na obwecność bakterii
> wywołującej boreliozę już sama nie wiem co robić eh ...

Bez przesady.

Borelioza owszem, może dać rożne objawy neurologiczne, ale zanim pójdzie
się robić western można na przykłąd oznaczyć przeciwciała przeciw
krętkowi borelii w surowicy, a jeśli myślimy o neuroboriozie - płynie
mózgowo-rdzeniowym.

Żeby wbić gwóźdź nie jest potrzebny młot pneumatyczny. Owszem, czasami
wbijanie gwoździa może doprowadzić do takiej sytuacji, że młot będzie
nieodzowny, ale droga do tego bardzo daleka.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

diagnostyka i leczenie osteoporozy
refundacja wypełnień [stomatologia]
polecicie?
Stłuszczenie wątroby - gastrolog, czy inny?
niedoczynność tarczycy