Co robić z wariatem?

1. Data: 2004-04-16 07:29:35

Temat: Co robić z wariatem?
Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry, nie pisywałam tutaj, ale z przyjemnością czytałam. Nie
codziennie, bo tu mało przybywało, ale co jakiś czas. A tu dziś widzę, że
koniec, jakiś wariat się rozpanoszył. No, wiem, w każdym społeczeństwie
jakiś procent to wariaci, znaczy chorzy psychicznie, że należy być
tolerancyjnym i tym podobne prawomyślnie-poprawne dyrdymałki. Ja niestety
nie potrafię wykrzesać w sobie aż tyle tolerancji, przeszkadza mi i tyle.
Pozdrawiam - Agnieszka

2. Data: 2004-04-16 08:28:05

Temat: Re: Co robić z wariatem?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"batory" <b...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
> Dzień dobry, nie pisywałam tutaj, ale z przyjemnością czytałam. Nie
> codziennie, bo tu mało przybywało, ale co jakiś czas. A tu dziś
widzę, że
> koniec, jakiś wariat się rozpanoszył.

Ten wariat rozpanoszył się już dość dawno temu, przejawia aktywność
czysto sezonową. Co robić? Albo korzystać z okazji i się dobrze bawić,
albo po prostu ignorować. Przyszedł, popieprzy swoje bzdety i znów
zniknie na dobre pół roku albo dłużej.

J.

3. Data: 2004-04-16 08:33:23

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-16 09:29:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *batory* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nie potrafię wykrzesać w sobie aż tyle tolerancji, przeszkadza mi i tyle.

Użyj KFa. Możesz zarówno skillować po polu From jak i po wstawce
[albertan].
Nie łatwiej zrobić coś skutecznego niż użalać się nad swoim brakiem
tolerancji?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

4. Data: 2004-04-16 18:38:05

Temat: Re: Co robić z wariatem? nareszci ciekawiej
Od: "Karol" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam go wolę od "stałych bywalców". Idomy, sweny., szuwaksy itp przejały
się mi juz dawno ...

Karol

5. Data: 2004-04-16 18:46:31

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Apr 2004 20:38:05 +0200, na pl.soc.rodzina, Karol napisał(a):

> Ja tam go wolę od "stałych bywalców". Idomy, sweny., szuwaksy itp przejały
> się mi juz dawno ...

Może po prosu sobie grupę odsubskrybuj. Za jakie grzechy masz się męczyć?
Tak podpowiada religia mądrości (chyba wiesz o czym mówię).

puchaty

6. Data: 2004-04-16 19:40:20

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 16 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id=
news:j5co8254g0ia.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov signed by
puchaty:

> Może po prosu sobie grupę odsubskrybuj. Za jakie grzechy
> masz się męczyć? Tak podpowiada religia mądrości (chyba
> wiesz o czym mówię).

Religia Madrosci nie podpowiada, by przed glupota ustepowac,
ale nakazuje wspierac i szerzyc madrosc.

Jak ktos pisuje glupoty do grupy, to lepiej tym glupim tekstom
przeciwstawic teksty madrzejsze, zamiast odsubskrybowania..

"Jeśli nie wspierasz dobra, to sprzyjasz złu."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

7. Data: 2004-04-16 19:42:56

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> skrev
i meddelandet news:Xns94CD9F213717Dalbrtn@130.133.1.4...

> Jak ktos pisuje glupoty do grupy, to lepiej tym glupim tekstom
> przeciwstawic teksty madrzejsze, zamiast odsubskrybowania..

No wlasnie, ktosiu.

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),

8. Data: 2004-04-16 19:53:51

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Apr 2004 19:40:20 GMT, na pl.soc.rodzina, alt.religion.albertanism
napisał(a):

> [...]
> puchaty:

> Religia Madrosci nie podpowiada, by przed glupota ustepowac,
> ale nakazuje wspierac i szerzyc madrosc.

Zauważ, że kolega mówi o "przesycie" nie o "poziomie mądrości". Ty
natomiast interpretujesz to kierując się własną oceną osób. To niemądre bo
niczego nie wnosi.

> Jak ktos pisuje glupoty do grupy, to lepiej tym glupim tekstom
> przeciwstawic teksty madrzejsze...

To prawda. Dlatego Ci odpisuję.

> "Jeśli nie wspierasz dobra, to sprzyjasz złu."

To nieprawda. Pomyśl o równowadze.

puchaty

9. Data: 2004-04-16 20:27:26

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 16 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id=
news:vyss8qa77lg8.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov signed by
puchaty:

> Zauważ, że kolega mówi o "przesycie" nie o "poziomie
> mądrości". Ty natomiast interpretujesz to kierując się
> własną oceną osób. To niemądre bo niczego nie wnosi.

Ja tam zauwazylem cos innego niz ty zauwazyles.
Inaczej ocenilismy sens powyzszych tekstow.
Ja podtrzymuje moja ocene.

> To prawda. Dlatego Ci odpisuję.

To znowy blednie interpretujesz moje slowa.
Ja nie zalecam 'odpisywania' (a atakami ad personam, czy inne
formy prezentowania glupoty), ale ja zachecam by pisac
teksty madrzejsze!

Jesli ja opisuje glupio role kobiety w rodzinie, to zamiast mna sie zajmowac,
pisujecie jak kobieta powinna zachowywac sie wedlug waszej madrosci
w rodzinie, jakie role spoleczne pelnic.

W ziemi Kanaan, dawno temu, Israelici - Faryzeusze, zamiast
koncentrowac sie na pogladach Jeszua, Israelity z innej sekty judaizmu,
zaczeli sie zajmowac samym Jeszua! Sam wiesz,
ze w zasadzie nic im to nie dalo, moze tylko wiecej problemow
niz mieli wczesniej.

Ja nie jestem dla ciebie problemem, ale moje poglady!
Jesli masz poglady madrzejsze - naucz ich mnie i innych!

Z dobrymi życzeniami,

10. Data: 2004-04-16 22:41:05

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia"
> Nie łatwiej zrobić coś skutecznego niż użalać się nad swoim brakiem
> tolerancji?

U modemowych ta 'tolerancja' przekłada się na koszty...
Iwonka (już nie modemowa, całe szczęście! :-))

Re: [albertan] kobiety
Re: [albertan] kobiety
Re: [albertan] kobiety
Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie