Co sądzicie...?

1. Data: 2003-01-15 17:12:53

Temat: Co sądzicie...?
Od: "Kasia" <r...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam pytanko. Co sądzicie o kosmetykach firmy la roche posay, konkretnie
chodzi mi o żel i krem do cery trądzikowej?
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-01-15 17:29:15

Temat: Re: Co sądzicie...?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu, już raz Cię prosiłam, zastosuj jakiś wyróżnik do swojego nicka.
Zgodnie z netykietą, nicka zmienia ten kto przychodzi jako drugi, a ja
jestem w tej grupie naprawdę dłużej niż Ty.
Co do kosmetyków to są bardzo dobre, nie uczulają. Tego żelu używa moja
siostra i widać rezultaty na +. Kremu nie używa, więc nie wiem, ale też
powinien być dobry.(myślę, że la r.p. jest lepsze niż Vichy...)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-16 18:39:29

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <r...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
> Mam pytanko. Co sądzicie o kosmetykach firmy la roche posay, konkretnie
> chodzi mi o żel i krem do cery trądzikowej?

Krem Effaclar K- rewelacja- używam od ponad roku i jestem zadowolona: dużo
mniej zaskórników, pryszcz, a właściwie przyszczyk nie częściej niz raz na
miesiąc. Dodam, że nie mam i nie miałam cery trądzikowej lecz mieszaną.
Żel do mycia- bardzo sympatyczny, dobrze oczyszcza, zmywa makijaż, tusz bez
problemów, jednocześnie nie przesusza skóry. Jak dla mnieto nieco za drogi.

Laser i figura!
BAZA ROZSWIETLAJACA!
Czym mozna mocno rozjasnic wlosy?
w czesci dot. urody:)