Co sądzicie o Oriflame?

1. Data: 2003-01-18 15:21:02

Temat: Co sądzicie o Oriflame?
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo było postów dot. Avonu, to już wszystkie
wiemy ale co polecacie a co odrzucacie z Ofiflame?
Nie jestem broń Boże konsultantką ale koleżanka
przyniosła mi katalog i nie wiem o co warto się
"bić"?

--
Anna
a...@f...onet.pl

1. Data: 2003-01-18 18:38:10

Temat: Odp: Co sądzicie o Oriflame?
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0brbn$1cqg$...@f...acn.pl...
> [...]
> wiemy ale co polecacie a co odrzucacie z Ofiflame?
> Nie jestem broń Boże konsultantką ale koleżanka
> przyniosła mi katalog i nie wiem o co warto się

Mam od nich korektor w kompakcie i bardzo mi sie podoba. Nakladasz go
pedzelkiem i ma jakis skladnik antybakteryjny , ktory dziala. Polecam
=====
annaM

1. Data: 2003-01-19 11:15:35

Temat: Re: Co sądzicie o Oriflame?
Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Anna <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napUżytkownik "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

maja fajne perfumy "sun"i inne 3 z tej serii ,warto sie zapoznac z zapachem>
,a jeszcze perfumy "volare" ,kiedys dostalam w prezencie i pieknie mi
sluzyly

1. Data: 2003-01-19 12:59:20

Od: "Lara Kozłowska" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagular <...@...1> napisał(a):

> maja fajne perfumy "sun"i inne 3 z tej serii ,warto sie zapoznac z zapachem>
> ,a jeszcze perfumy "volare" ,kiedys dostalam w prezencie i pieknie mi
> sluzyly

A ja szczególnie polecam podkłady z serii Matt Perfect Foundation. Mają
bardzo naturalną kolorystykę i świetnie się rozprowadzają, w przeciwieństwie
do większości matujących kosmetyków tego typu.

Pozdrawiam,
Lara

1. Data: 2003-01-19 19:09:13

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0brbn$1cqg$...@f...acn.pl...
> Sporo było postów dot. Avonu, to już wszystkie
> wiemy ale co polecacie a co odrzucacie z Ofiflame?

Ja po odżywczych kremach pod prysznic dostałam takiego uczulenia, że nie
wiedziałam z której strony sie zacząć drapać ;-)

pozdrowienia
jinx typ nie wiedzący wcześniej co to uczulenie na kosmetyk; -)

1. Data: 2003-01-20 09:01:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiemy ale co polecacie a co odrzucacie z Ofiflame?
> Nie jestem broń Boże konsultantką ale koleżanka
> przyniosła mi katalog i nie wiem o co warto się

Ja nawet lubie Oriflame. Kiedys co prawda przeszla mi na niego ochota dzieki
jakiejs konsultantce, ktora aktywnie udzialala sie na grupie, ale jakos
zamilkla chyba.
Swietny jest podklad w sztyfcie - lekki, dziala bardziej jak puder w
kompakcie niz inne podklady w sztyfcie.
Kolorowka poza tym jest taka sobie - niezla, ale bez rewelacji IMHO.
Genialne sa kosmetyki do wlosow, te jednorazowe - maseczka nablyszczajaca i
olejek na cieplo.
Aha i krem do ciala mleko i miod czy jakos tak. Pychota!

Kaska

1. Data: 2003-01-20 11:14:43

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nawet lubie Oriflame.

A mi się wydaje, że mają zdecydowanie za wysokie ceny. Kreują się na producenta
kosmetyków ze średnio-wyższej półki, a tymczasem opakowania ich kosmetyków są
nieznośnie tandetne, a design opakowań - okropny. Dlatego nie mam zaufania co do
zawartości tych tubek i słoiczków.

Pozdr

zula

1. Data: 2003-01-20 11:30:51

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z Oriflamu lubię peeling pod prysznic - morski. Co do reszty kosmetyków, to
nie mam jakoś przekonania.
A organizacja/struktura Oriflame pachnie mi troche Amway (jacyś diamentowi
dyrektorzy, ukierunkowanie na sukces...). Amway z koleji wpisany jest na
listę sekt.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-20 17:40:04

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiscie uazam ze w kwestii pielegnacji cery i skory Avon jest duzo lepszy,
gdy natomiast chodzi o kolorowke to oba sa raczej beznadziejne, nom moze
poza seria pudrow z Giordani.
Pozdawiam
K.

1. Data: 2003-01-20 19:33:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@f...onet.pl> wrote in message news:b0brbn$1cqg$1@foka.acn.pl...
> Sporo było postów dot. Avonu, to już wszystkie
> wiemy ale co polecacie a co odrzucacie z Ofiflame?

zrezygnowalam z tej firmy zupelnie po zakupie szminki. byla beznadziejna.
nie zostawala na wargach a rozsmarowywala sie poza nimi,
nie byla wprawdzie "long lasting" ale tak jak szybko ona
"znikala" bylo nieprawdopodobne.
stosowalam wczesniej inne produkty, jakos nie powalaly mnie, ale
po tym jednym zakupie doszlam do wniosku, ze to jakas amatorksa
firma probujaca sobie poradzic na rynku.
iwon(k)a

Krakow
Fryzjer, wizazysta - Wrocław
Re: Palette deluxe
Re: rozszerzone pory - tym razem u faceta
Re: Palette deluxe