Co sadzicie o przemianie zewnętrznego wygladu pani Minister Kalaty?

1. Data: 2010-04-04 06:22:44

Temat: Co sadzicie o przemianie zewnętrznego wygladu pani Minister Kalaty?
Od: "pytas" <c...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Na początek pani minister Kalata kilka lat temu jak minister pracy z
ramienia Samoobrony.:
http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/kwadrans-po-
osmej/wideo/kto-wyplaci-polakom-emerytury/35584

A teraz pani Kalata obecnie:
http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,31913,news,,1,,wi
elka_przemiana_anny_kalaty,aktualnosci_detal.html#au
toplay

W czym tkwi tajemnica tej przemiany i czy kazdy moze poprawic swoj image w
takim stopniu ?

2. Data: 2010-04-05 10:56:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Apr 2010 08:22:44 +0200, pytas napisał(a):

> W czym tkwi tajemnica tej przemiany i czy kazdy moze poprawic swoj image w
> takim stopniu ?

Oczywiście - schudnąć każdy może, zmienić kolor włosów oraz styl ubioru
też. No i uśmiechać się :-)

3. Data: 2010-04-05 11:50:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Apr 2010 12:56:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> Oczywiście - schudnąć każdy może, zmienić kolor włosów oraz styl ubioru
> też. No i uśmiechać się :-)

Aha: znam panie, które w reakcji na taki ekstra wygląd stać jedynie na
konstatację typu "Powinna(ś) zrobić coś z włosami" :-D

4. Data: 2010-04-06 17:05:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

toplay

> W czym tkwi tajemnica tej przemiany i czy kazdy moze poprawic swoj image w

A generalnie jestem nią obecnie zachwycona :-)

5. Data: 2010-04-06 17:25:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 19:05:45 +0200, Ikselka napisał(a):

osmej/wideo/kto-wyplaci-polakom-emerytury/35584

elka_przemiana_anny_kalaty,aktualnosci_detal.html#au
toplay

> A generalnie jestem nią obecnie zachwycona :-)

...i czekam na podobne głosy ze strony innych kobiet, ale chyba na próżno
czekam :-)

ZNAM TO :-)

6. Data: 2010-04-08 22:20:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 19:25:39 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
toplay

> ...i czekam na podobne głosy ze strony innych kobiet, ale chyba na próżno

Kiedyś (jakieś 3 lata temu chyba) schudłam ok.7 kg w miesiąc, w efekcie
nagłego a mocnego postanowienia, samodzielnie ustalonej (wcale nie
drakońskiej) diety i samodzielnych ćwiczeń 2 razy dziennie po 40 minut.
Czulam się jak pani Kalata dziś, niektorzy wręcz patrzyli na mnie i nie
poznawali, niektórzy pytali, co mi jest (no bo takie gwałtowne
chudnięcie...) - odpowiadałam "Dieta NŻT i ruch!" Nie wierzyli, że to
wszystko. Dlatego dziś biję brawo tej pani :-)

7. Data: 2010-04-09 07:06:21

Od: "pytas" <c...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chudnięcie...) - odpowiadałam "Dieta NŻT i ruch!" Nie wierzyli, że to
> wszystko. Dlatego dziś biję brawo tej pani :-)

Po pierwsze jestem rozczarowany ilością osób które zabrały głos. Albo na tej
grupie jest mało odwiedzających albo temat tylko mnie i ikselkę
zainteresował :(
Jestem ciekawy czy Pani Kalata np. ćwiczyła. Jak ikselka napisała cwiczenia
wiaza sie z duzym wysilkiem woli i ciała.A Pani Kalata wyglada na osobę
zrelaksowaną. Wiec mam wątpliwości czy jej nowy wyglad to efekt drakońskich
ćwiczeń...

8. Data: 2010-04-09 12:55:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Apr 2010 09:06:21 +0200, pytas napisał(a):

> [...]

Ja nie - zazdroszczą po prostu, nie tylko samej przemiany, ale niewątpliwie
pozostającego w cieniu domysłów jej POWODU, którym jest wg mnie
facet=miłość. Dla niej oraz dla własnej atrakcyjności kobietę stać na
wszystko :-)

> [...]
> zrelaksowaną. Wiec mam wątpliwości czy jej nowy wyglad to efekt drakońskich

Jestem pewna, że tak. Może nawet nie aż tak drakońskich, jak myślisz, byle
systematycznych i uczciwie odbytych - mnie naprawde wystarczyło przez 4
tygodnie 2 razy dziennie po 40-45 minut stepera połączonego z nietypowym
(mój wynalazek) użyciem hula-hop (trzymanego w dłoniach wokół ciała na wys.
talii w celu robienia z nim maksymalnych rytmicznych skrętów ciałem i
wymachów kołem wokół osi ciała w obie strony - hulahop potrzebne tu tylko
dla wyrównania skrętów i ustalenia pracy rąk i ramion), a w tym także 5-10
minut bez hula-hop, za to równocześnie ze steperem hantle 1-2 kg.
Wykonywanie tego w rytm fitnessowej muzyki naprawdę nie nużyło psychicznie,
a dawało bardzo duży efekt. Czas płynął niezauważalnie i szybko. Polecam.

Nie widzę u p. Kalaty żadnych przesłanek świadczacych o operacjach
plastycznych: wyraźniejszy kształt nosa i owal twarzy oraz brak podbródka
tłuszczowego to naprawdę wg mnie tylko efekt ćwiczeń - wiem coś o tym sama.
To tylko kwestia ich doboru i szyja/twarz chudnie ładnie razem z resztą
ciała.

Cwiczenia mogą być bardzo przyjemne, choć są ciężkie. A ich efekt jest dla
kobiety tak RELAKSUJĄCY, ze naprawde nie ma się czemu dziwić, ze sie potem
wygląda wspaniale - to wielki psychiczny odlot tak się zmienić :-)

9. Data: 2010-04-09 12:58:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Apr 2010 14:55:39 +0200, Ikselka napisał(a):

Miało być:

> [...]
> kobiety tak RELAKSUJĄCY, ze naprawde nie ma się czemu dziwić, ze sie potem
> wygląda wspaniale - to wielki psychiczny odlot tak się zmienić :-)

j.w.

opryszczka
Jak się malować
Uroda :-)