Co sie dzieje?

1. Data: 2001-01-05 23:01:19

Temat: Co sie dzieje?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jakas kometa nadchodzi, czy zacmienie slonca? A moze podwojna pelnia?
Ludzie sie kloca, czepiaja szczegolow, nonsensownie rozgrzebuja dyskusje
nad wyzszoscia Swiat Bozego Narodzenia nad wegetarianizmem....

Tyle jadu...komu to po co...a tymczasem makaron kipi, ptysie sie
przypalaja, jajka wybuchaja w mikrofalowce.
Ja chyba dam se spokoj z ta atmosfera na jakis tydzien czy dwa, wezme
wakacje z kuchni. Poczekam, az sie ulagodzi.
Kto ma pytania, czy cos, to prosze na priva
m...@w...net

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-06 00:51:24

Temat: Re: Co sie dzieje?
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote in message <3...@w...net>...
> [...]
>Ja chyba dam se spokoj z ta atmosfera na jakis tydzien czy dwa, wezme
>wakacje z kuchni. Poczekam, az sie ulagodzi.
Przylaczam sie do Ciebie, imienniczko. To nie tylko na tej grupie,
niestety. Chyba jakies egzorcyzmy trzeba bedzie odprawic jak tak dalej
pojdzie.
Do garow, mili moi, do garow!!! Nie klocic sie. Gotowac. Salatki robic.
Kotlety tluc. ;-))))))))
Zdrowego rozsadku wszystkim zycze ;-))))))))))
Magda

Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Re: Kiedy umieraja ostrygi?
Ukraina
Składniki do sandwich-toast'a