Co się dzieje w ogrodzie?

1. Data: 2003-05-16 20:06:28

Temat: Co się dzieje w ogrodzie?
Od: "Piotr Jan Piguła" <a...@n...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Drodzy grupowicze coś niedobrego sie dzieje w moim ogródku:-(.
Róże obsiadły mszyce w takich ilościach jakich nigdy nie widziałem, tak że
zaczynam pryskać. Natomiast coś dziwnego dzieje się z moim żywopłotem-typowy
jak pod blokiem, zapomniałem nazwy. Chyba na coś choruje. Wszystkie liście
sa zwinięte w rólonik jak ślimaczek, natomiast inna strona rośnie w pełni,
co się może dziać? Może ktoś podpowie co to za objaw na żywopłocie?
Pozdrawiam.
Piotrek

2. Data: 2003-05-16 20:41:42

Temat: Re: Co się dzieje w ogrodzie?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ba3g8g$evj$1@inews.gazeta.pl Piotr Jan Piguła
<a...@n...net.pl> napisał(a):

> Wszystkie liście sa zwinięte w rólonik jak ślimaczek, natomiast
> inna strona rośnie w pełni, co się może dziać? Może ktoś podpowie
> co to za objaw na żywopłocie?

Hejka. Też mszyce. :-(
Pozdrawiam spadziowo Ja...cki

3. Data: 2003-05-16 22:00:04

Od: vooyeck <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> Hejka. Też mszyce. :-( Pozdrawiam spadziowo Ja...cki

Ja bym toto spryskał, ale biedronkami :)

VY

--
Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

mam do sprzedania donice ogrodowa i fontanne
Do jutrzejszych szczęśliwców
sangwinaria
Guzaki
Areator