Co sie dzieje z FAQ grupy?

1. Data: 2006-07-19 09:59:43

Temat: Co sie dzieje z FAQ grupy?
Od: "h...@o...eu " <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tytul posta: Co sie dzieje z FAQ grupy?

Chcialam sie zapytac czemu nie wrzuca sie na grupe linka lub tekstu FAQ
pl.rec.robotki-reczne?
Kto jest odpowiedzialny za jego redagowanie i gdzie mozna kierowac swoje uwagi?
Nie moge znalezc takiego info a mam uwagi co do FAQ (czesc linkow nie dziala i
mam nowe info do przekazania)
Na innych grupach tekst FAQ jest wrzucany co tydzien ,dlatego dziwi mnie, ze na
tak sympatycznej i duzej grupie nowe robotkowiczki maja problem z odnalezieniem
FAQ.Jest w ogole jakas osoba odpowiedzialna za zamieszczanie FAQ na grupie?
Jak nie ,to moze wyznaczycie jakas osobe ,ktora regularnie bedzie podawac tekst
FAQ na grupie a nie bedziecie odsylac tylko do archiwum zeby odnalzec FAQ , bo
chyba nie w tym rzecz i nowe grupowiczki ,takie jak ja,nie beda mialy problemy
z dotarciem do ciekawego info zawartego w FAQ.
Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie
Hafcikowa

2. Data: 2006-07-19 10:52:15

Temat: Re: Co sie dzieje z FAQ grupy?
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj to wszystko moja wina :( nie wiemj czemu fakbot nie działa. ?Już się za
to zabieram, jak się nie uda to będzie trzeba ręcznie, a zapowiadało się ok.
Pozdr
Elen

The gifts the gods gave me I use in battle
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=27811

3. Data: 2006-07-19 15:01:43

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z dotarciem do ciekawego info zawartego w FAQ.
> Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie

l- tu znajdziesz wszystko maria

Śląsk, spotkanie, zdjęcia!!!
Śląsk, spotaknie, zdjęcia!!!
szydełkowa bizuteria