Co sie dzieje z kaan?

1. Data: 2004-02-19 08:52:33

Temat: Co sie dzieje z kaan?
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno nie mialam czasu zagladac, zrobilam sobie tylko na poczatku stycznia
liste, co bym chciala z www.kaan.pl, a tu galeria pusta! Pliki puste! Gdyby
nie to, ze przezornie pobralam Wielki Mur, ktory chcialam przekoniecznie, to
bym sie zaplakala; ale i tak strasznie mi szkoda tych wzorkow, ktore jeszcze
sobie upatrzylam... Czy wiecie moze, co sie tam dzieje, i czy jest szansa na
to, ze wzorki ponownie sie pojawia?

Pozdrawiam,
Connie (Warszawa)

1. Data: 2004-02-19 09:07:54

Temat: Re: Co sie dzieje z kaan?
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>Gdyby nie to, ze przezornie pobralam Wielki Mur (...)
>to bym sie zaplakala; ale i tak strasznie mi szkoda tych wzorkow, ktore
> [...]
Wielki Mur pochodził na mur z meilaodiy, więc jest szansa, że inne wzory,
które sobie upatrzyłaś - też. Podaj nazwy, może któraś z nas je ściagnęła.
Niestety, na meila też zamknięto archiwa, ale w związku z tym wiele
"przedsiębiorczych" osób wstawia stare wzory jako nowe. Zatem nic
straconego. Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2004-02-19 09:27:41

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeszcze
> sobie upatrzylam... Czy wiecie moze, co sie tam dzieje, i czy jest szansa

Niestety, są problemy z administratorem serwera, na którym stoi kaan i z ego
powodu trzeba było polikwidować te działy, choć tak naprawdę niewiele to
pomogło (wszystko jest na forum, w dziale "Pytanie do Admina", głównie w
atku "Zamykamy kaan?")

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-02-22 00:19:59

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<J...@o...pl> napisała:
> Podaj nazwy, może któraś z nas je ściagnęła.

Dzieki, Jandulko, czesciowo juz poratowala mnie Ewelina, a czesciowo pare
rzeczy znalazlam na roznych serwerach. Niemniej jednak moja lista z kaan
wciaz jeszcze ma sporo pozycji, ktorych nie mam; nazwy takie, jak byly na
kaan - moze ktos skojarzy... :

- Postacie: AOY dziecko
- Heritage & Twilights: Boats, Evening Kick Off, Early Shift, Brollies,
Guiding Light, Safe Harbour, First Post, Rainy Day, Winter Shoes
- Kwiaty: Roza z kropla rosy
- Dzieciece: Suzi zoo 2, Suzi zoo, Osiolek 1, Osiolek 2, Calico - Wash your
hands, Calico - Take a bath, Kubus i przyjaciele - kalendarz, Kubus -
kalendarz
- Boze Narodzenie - Skrzacik i Skrzacik 2

Baaardzo bede zobowiazana za pomoc :o)

Pozdrawiam,
Connie

PS. Jandulko, dzieki za wskazowke z syropem - juz nie kaszle :o)))

1. Data: 2004-02-22 14:06:18

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki pomocy kilku osob moja lista zredukowala sie juz do:

> - Postacie: AOY dziecko
> - Heritage & Twilights: Boats, Rainy Day
> - Kwiaty: Roza z kropla rosy
> - Dzieciece: Suzi zoo 2, Suzi zoo, Osiolek 1, Osiolek 2, Kubus i
przyjaciele - kalendarz, Kubus -
> kalendarz
> - Boze Narodzenie - Skrzacik i Skrzacik 2

Jakby ktos chcial te, co juz mam - oczywiscie chetnie sie podziele. A gdyby
ktos jeszcze mial te, co ich nie mam - bede zobowiazana!

Pozdrawiam,
Connie

[xxx]Zabawka dla dziecka
[xxx] Kreinik - jaka to mulina?