[xxx] Kreinik - jaka to mulina?

1. Data: 2004-02-18 19:08:53

Temat: [xxx] Kreinik - jaka to mulina?
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A konkretnie mam napisane na schemacie "Kreinik Pale Blue #4 Braid, Color #
194". Reszta kolorow jest z DMC, a na te z pasmanterii na Kolejowej zrobiono
duze oczy :o( Czy ktos wie, gdzie w Warszawie mozna to cudo dostac?

Z gory dzieki,
Connie (Warszawa)

1. Data: 2004-02-18 19:33:38

Temat: Re: [xxx] Kreinik - jaka to mulina?
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce ta firma chyba jest nieznana, w Hobby Dtudio też nie przewidują
sprowadzania tych nici bo wysyłałam zapytanie w tej sprawie..Za granicą są
sklepy internetowe, które mają je w ofercie. Ja dobrałam na oko nici
metalizowane w pasmanterii we Wrocławiu i wyszywam, wygląda to dobrze.
Warunki mamy jakie mamy i trzeba sobie radzić. DMC też ma trochę nici
metalizowanych.
Życze powodzenia w poszukiwaniach.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-02-19 06:29:18

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobiono
> duze oczy :o( Czy ktos wie, gdzie w Warszawie mozna to cudo dostac?

Ja potrzebowałam kiedyś Kreinik transparentnej perłowej - to nowaet nie
znalazłam zamiennika żadnego i wyszywałam bez niej i też wygląda dobrze :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-02-19 08:14:01

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, teraz przynajmniej wiem, ze trzeba poszukac czegos innego na te
skrzydelka much ;o) Wyszywam wlasnie zegar z zaba i muchami, i te wlasnie
muchy musza miec takie bladziutenke skrzydelka. Rozejrze sie wobec tego w
DMC :o)

Dzieki raz jeszcze, pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-02-19 11:04:38

Od: "jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duze oczy :o( Czy ktos wie, gdzie w Warszawie mozna to cudo dostac?
> Szperałam po internecie i znalazłam sklep :
http://www.gobelin.pl
Mozna tam kupić mulinę Kreinik w motkach po 10m (4,50zł) i szpulach po 50m
(16,50zł). Nie mają wszystkich kolorów, ale dobre też to co jest. Ten sklep ma
chyba siedzibę w Warszawie.
Ja zamiast Kreinika zaczęłam stosować Rayon.

1. Data: 2004-02-19 18:19:53

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jola"

> [...]
> Mozna tam kupić mulinę Kreinik w motkach po 10m (4,50zł) i szpulach po 50m
> (16,50zł). Nie mają wszystkich kolorów, ale dobre też to co jest. Ten

W motkach po 10 mb (4,80 zl) jest rowniez w Galerii Haft w Gdyni w
Euromarkecie.

Elzbieta

anchor 1022
[xxx] lanarte-ptaki-kwiatki-sz ukam