Co się najlepiej nadaje na bluzeczkę?

1. Data: 2007-01-25 13:58:51

Temat: Co się najlepiej nadaje na bluzeczkę?
Od: " abebe" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item160371512_bawelna_z_wiskoz
a_mix_250g.html#photo
http://www.allegro.pl/item160740361_azalia_z_aniluxu
.html
http://www.allegro.pl/item160087857_wiskoza_z_baweln
a_pomaranczowa_380g.html#photo

Ceny różne, ale czym się tutaj kierować?
Bluzeczka ma być cieniutka i lekka, a przy tym fajna w noszeniu!

Co byście mi radziły?

Pozdrawiam
Abebe

2. Data: 2007-01-25 15:24:13

Temat: Re: Co się najlepiej nadaje na bluzeczkę?
Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj chyba nieopłaca kupować w ciemno - prutej włóczki o nieznanej
grubości
poza tym jeszcze trzeba doliczyć koszty wysyłki

myślę, że jeżeli kupować coś w necie, to najpierw trzeba to
obejrzeć w pasmanterii

a w ogóle to dopiero w robocie pokazuje się prawdziwa natura
włoćzki, póki jest w kłębku, to tak do końca nie wiadomo

a jeżeli to ma być cienka bluzeczka, to może bawełna w rodzaju
Maxi?

pozdawiam
A.

3. Data: 2007-01-25 18:15:49

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mylum napisał:
> [...]
> włoćzki, póki jest w kłębku, to tak do końca nie wiadomo
>
> a jeżeli to ma być cienka bluzeczka, to może bawełna w rodzaju

albo swietna jest perle5 ,robilam z niej ostatnio i fajnie wyszlo
kasias

4. Data: 2007-01-25 18:27:13

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

abebe napisał(a):

> Co byście mi radziły?

Zgadzam się z przedmówczyniami - najlepsza jest bawełna.
Najlepiej pójść do pasmanterii i pomacać albo kupić mały kłębek i zrobić
próbkę;)

Pozdrawiam
marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

5. Data: 2007-01-26 19:39:03

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli miałabym wybierać to wybrałabym azalię:
1. dlatego że jest nowa
2. podoba mi się kolor ;)
3. o azalii można poczytać lub zapytać na grupie, więc jest w miarę
bezpiecznie i nawet z kosztami przesyłki tanio bo zamkniesz się w 20 zł.
Ale jeśli ma być na upały to nie wiem czy akryl jest dobrym rozwiązaniem ;(

Ja osobiście nie lubię robić z bawełny grubej męczę od pół roku meduzę za to
z sonaty mi sie robi rewelacyjne ale ona jest mieszana z wiskozą.
POszukaj na pewno znajdzisesz inne fajne włóćzki. Ja mam z elian nicky plus
letni top i bardzo sobie chwalę, ale ona drogawa jest 5,80 za 5 dag
mampka

6. Data: 2007-01-26 19:46:11

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item160107510_wloczka_miya.htm

te fajnie wyglądają i basak

7. Data: 2007-01-26 20:41:31

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka napisał(a):
> http://www.allegro.pl/item160107510_wloczka_miya.htm
>
> te fajnie wyglądają i basak

Jezeli chodzi o ta wloczke to robi sie z niej calkiem dobrze. Jak na
szydelko (na ktorym robie) jest troche za malo skrecona (i mi nitka sie
rozdwaia), ale w sumie to ja polecam jezeli chodzi o robote... co do
noszenia to nie wiem, bo najpier trza skonczyc... a z tym u mnie krucho
:(... za duzo rzeczy pozaczynanych :D

Pozdrawiam
Seremity (Wa-wa, Lodz)

8. Data: 2007-01-27 13:16:31

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka napisał(a):
> jeśli miałabym wybierać to wybrałabym azalię:

Też wybrałabym Azalię. Robiłam nawet bluzeczkę (dokładnie z tej samej -
taki sam kolor, taka sama wielkość kłębków :) ).

I napiszę tak - jeśli bluzeczka ma być ażurowa, robiona większym
szydełkiem niż wynika z grubości nitki (na metce jest szydełko 4 chyba,
ja robiłam 5 - głównie i 6 - wykończenie dołu), to wyjdzie bardzo fajnie
i jest miła w noszeniu. Jeśli szukasz czegoś, co ma być bardziej ścisłe,
to nie polecam, bo nie wyjdzie ładnie.

Pozdrówki,
Aneczka

[Inne]
Teraz ja!
Szydełko - jeszcze raz prosba o wzor cieplej czapki
skaronka z róznościami(szydeełko i nie tylko)
[szydelko] Aniele Boze Strozu Moj....