Co to?

1. Data: 2012-06-01 08:39:15

Temat: Co to?
Od: "Marcin J." <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://picasaweb.google.com/xc0rider/Krzak#

Rośnie od dwóch lat w korytku na balkonie, w tym roku zrobiło się duże, za
duże. Skoro jednak tak ładnie rośnie i zimy się nie boi, to może gdzieś
przesadzić... tylko wolałbym najpierw wiedzieć czego mogę się spodziewać.

Pozdrowionka
marcin

2. Data: 2012-06-02 21:14:23

Temat: Re: Co to?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jun 2012 10:39:15 +0200, Marcin J. napisał(a):

> [...]
> duże. Skoro jednak tak ładnie rośnie i zimy się nie boi, to może gdzieś
> przesadzić... tylko wolałbym najpierw wiedzieć czego mogę się spodziewać.

Chwaścior.

3. Data: 2012-06-08 17:13:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Marcin J. napisał:

> https://picasaweb.google.com/xc0rider/Krzak#

Wygląda jak samosiejka jesionoklonu.

> [...]
> duże. Skoro jednak tak ładnie rośnie i zimy się nie boi, to może gdzieś
> przesadzić... tylko wolałbym najpierw wiedzieć czego mogę się spodziewać.

Ja bym się po nim niczego dobrego nie spodziewał.
Wyjątkowo niesubordynowane drzewo.

Jarek

--
Odjadę z tego peronu
za parę krótkich lat

4. Data: 2012-06-08 20:02:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jun 2012 17:13:23 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Wygląda jak samosiejka jesionoklonu.

> Ja bym się po nim niczego dobrego nie spodziewał.
> Wyjątkowo niesubordynowane drzewo.
>
> Jarek

To na sto procent nie jest drzewo, to wysoka roślina zielna lub w porywach
półzdrewniała, pospolity chwast, tyle że nazwy nie pamiętam. Rośnie wysoko,
wygląda podobnie do drzewa.
--
XL

5. Data: 2012-06-09 08:58:41

Od: "Marcin J." <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

Pan Marcin J. napisał:

>Wygląda jak samosiejka jesionoklonu.

Dzięki, wygląda podobnie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Klon_jesionolistny

Dopiero teraz zauważyłem, że rośnie tego całkiem sporo w okolicznych lasach
i na łąkach.

--
Pozdrowionka
marcin