Co to ?

11. Data: 2000-11-27 17:31:18

Temat: Re: Co to ?
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vjq7p$n8v$...@s...icm.edu.pl...

> Joasia napisał(a) w wiadomości: <8vgnbn$j7s$1@news.tpi.pl>...

uczucie dretwienia skory na glowie (tylko w okreslonych obszarach???) nie
jest niczym groznym:)
znam to od dziecka i nawet sie nad tym za bardzo nie zastanawialam:)
a jesli czujesz sie zle i masz wahania nastrojow, idz do lekarza, a nie
pytaj ludzi na grupie dyskusyjnej- to czasem moze byc zgubne
jezeli masz depresje, potrzebujesz specjalisty, a nie raz cioci Zosi

iwicz