Hormony a watroba

1. Data: 2000-11-22 09:21:20

Temat: Hormony a watroba
Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawde mowiac zglupialam, bo od dwoch lekarzy dostalam sprzeczne,
wzajemnie wykluczajace sie informacje. Chodzi o wkladke Mirena z
hormonami i jej potencjalne dzialanie na watrobe. Wszlekiego rodzaju
tabletki hormonalne znosze fatalnie, zapewne po przejsciu w dzicinstwie
mononukleozy, wiec unikam ich jak ognia. Jednak z roznych, rowniez
zdrowotnych wzgledow, chcialam sie zdecydowac na Mirene i wlasnie - czy
hormonu w niej zawarte rowniez maja wplyw na funkcjonowanie watroby, czy
sa raczej obojetne? Jeden lekarz mowi, ze tak, drugi, ze nie - moze wiec
ktos demokratycznie przewazy szale :)

Joanna

2. Data: 2000-11-22 10:40:33

Temat: Re: Hormony a watroba
Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiekolwiek stosowanie protez hormonalnych jest najgorszym z mozliwych
rozwiazan. Udaj sie do energoterapeuty zeby pobudzil i zmusil twoje organy
wydzielania wewnetrznego do pracy. MWS
Użytkownik Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...

3. Data: 2000-11-22 10:54:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MWS napisał(a) w wiadomości: <8vg7k4$3jo$1@news.tpi.pl>...
>Jakiekolwiek stosowanie protez hormonalnych jest najgorszym z mozliwych
>rozwiazan. Udaj sie do energoterapeuty zeby pobudzil i zmusil twoje organy
>wydzielania wewnetrznego do pracy. MWS

Dziecko drogie, może stuknij się mocno* w główkę zanim doradzisz komukolwiek
energoterapię albo inne szamaństwo zamiast antykoncepcji, co?

JoP

*Bardzo mocno. Najlepiej o solidną, żelbetową ścianę.
--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

4. Data: 2000-11-22 10:57:05

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vg7k4$3jo$...@n...tpi.pl...
> Jakiekolwiek stosowanie protez hormonalnych jest najgorszym z mozliwych
> rozwiazan. Udaj sie do energoterapeuty zeby pobudzil i zmusil twoje organy
ble ble ble

O matko, energoterapeuta moze zastapic antykoncepcje? Niesamowite.

5. Data: 2000-11-22 12:34:17

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MWS" <r...@r...com.pl> wrote in message
> Jakiekolwiek stosowanie protez hormonalnych jest najgorszym z mozliwych
> rozwiazan. Udaj sie do energoterapeuty zeby pobudzil i zmusil twoje organy
> wydzielania wewnetrznego do pracy. MWS

Oj Łosiu, Łosiu- i tu rozsiewasz swoją głupotę?

Jola

6. Data: 2000-11-22 13:42:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...com.pl>...
> [...]
>hormonu w niej zawarte rowniez maja wplyw na funkcjonowanie watroby, czy
>sa raczej obojetne? Jeden lekarz mowi, ze tak, drugi, ze nie - moze wiec

To wyglada mniej-wiecej tak:

Mirena hormony zawiera...
... ale podawane sa miejscowo...
... ale jednakowoz wchlaniaja sie do krwiobiegu przez naczynia
wlosowate endometrium...
... ale ich stezenie we krwi jest znacznie nizsze niz w przypadku
tabletek...
... ale wszelako nie jest nieznaczne, skoro wystepuje do 15%
cykli bezowulacyjnych...

i tak jeszcze mozna przez jakis czas, a do tego jeszcze dochodzi wrazliwosc
osobnicza pacjentki i sorry, ale nie da sie przewidziec, jak kto zareaguje.

Chyba, ze wiesz dokladnie, przy jakim stezeniu lewonorgestrelu w surowicy
krwi Twoja watroba mówi: "I'll show you a finger." ;-)

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

7. Data: 2000-11-22 13:51:25

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

MWS wrote:

> Jakiekolwiek stosowanie protez hormonalnych jest najgorszym z mozliwych
> rozwiazan. Udaj sie do energoterapeuty zeby pobudzil i zmusil twoje organy
> wydzielania wewnetrznego do pracy. MWS

Dziekuje, na pewno NIE skorzystam.

Joanna

8. Data: 2000-11-22 13:53:44

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> [...]
> osobnicza pacjentki i sorry, ale nie da sie przewidziec, jak kto zareaguje.

No wlasnie. Bo pomijam cene (niebagatelna), ale srednia to przyjemnosc wpasc z
deszczu pod rynne.

> Chyba, ze wiesz dokladnie, przy jakim stezeniu lewonorgestrelu w surowicy
> krwi Twoja watroba mówi: "I'll show you a finger." ;-)

Hm... wiem, przy jakim stezeniu innych substancji mi to mowi :)

Joanna

9. Data: 2000-11-22 14:20:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...com.pl>...
[ciach - Mirena]

>No wlasnie. Bo pomijam cene (niebagatelna), ale srednia to przyjemnosc
wpasc z
>deszczu pod rynne.

Z deszczu pod rynne to na pewno nie, bo stezenia sa znacznie mniejsze (w
miare staly poziom miedzy 150-200pg/ml) i nie wystepuja takie wahania jak
przy pigulkach (tu sa skoki miedzy 2000-6000pg/ml - sliczny wykres
piloksztaltny), wiec moze byc tylko lepiej, aczkolwiek, jak mówie - przy
nadwrazliwosci na hormony nigdy nie wiadomo, czy to stezenie jest akurat
_wystarczajaco_ male, no i rzeczywiscie cena nie sklania do eksperymentów.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

soczewki kontaktowe
Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic :(
Reklama szpitala w Polanicy w TVP1
www.lens.pl - uzywany sprzet medyczny
Aspartam (slodziki)!