Co to jest ?

1. Data: 2004-09-15 13:13:06

Temat: Co to jest ?
Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Co to za roślinki ?

http://www.pakor.prv.pl/kwiatki/a/index_07

2. czy ta pierwsza roślina jest wieloletnia ?
3. czy te rośliny zimują w gruncie ?

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

2. Data: 2004-09-16 12:40:26

Temat: Re: Co to jest ?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"PawKa" <p...@w...pl> wrote in message

> 1. Co to za roślinki ?
> http://www.pakor.prv.pl/kwiatki/a/index_07

Jest to jakis gatunek psianki (Solanum sp.). Widzialem ja jako balkonowa.
Mysle, ze nie przezimuje ona u nas w gruncie.

> 2. czy ta pierwsza roślina jest wieloletnia ?

Tak (na to wyglada).

Zdjecie drugiej rosliny jest nieco za male, bym mogl rozpoznac gatunek.
Przydaloby sie wiecej zdjec (zblizenia), a na pewno latwiej bedzie
rozpoznac.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-09-16 14:50:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cic1jn$rsj$1@atlantis.news.tpi.pl...
| "PawKa" <p...@w...pl> wrote in message

| Jest to jakis gatunek psianki (Solanum sp.). Widzialem ja jako balkonowa.
| Mysle, ze nie przezimuje ona u nas w gruncie.

Nawet na pewno - to Solanum jasminoides.

| Zdjecie drugiej rosliny jest nieco za male, bym mogl rozpoznac gatunek.
| Przydaloby sie wiecej zdjec (zblizenia), a na pewno latwiej bedzie
| rozpoznac.

Wygląda na jakieś płożące się pnącze:-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-09-18 00:14:31

Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjecie drugiej rosliny jest nieco za male, bym mogl rozpoznac gatunek.
> Przydaloby sie wiecej zdjec (zblizenia), a na pewno latwiej bedzie
> [...]

A teraz ?????
http://217.96.206.73/pakor/kwiatki/b/

5. Data: 2004-09-18 18:02:32

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"PawKa" <p...@w...pl> wrote in message

> A teraz ?????
> http://217.96.206.73/pakor/kwiatki/b/

Teraz lepiej :)
Roslina ta wyglada na ligustr (prawdopodobnie jest to ligustr jajolistny
(Ligustrum ovalifolium)).

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-09-19 20:26:32

Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz lepiej :)
> Roslina ta wyglada na ligustr (prawdopodobnie jest to ligustr jajolistny
> (Ligustrum ovalifolium)).
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Oczywiście chciałem sięod razu dowiedziec jak najwiecej o tym
Ligustrum ovalifolium

Znalazłem kilka zdjęć, i jakoś wydają mi się mało podobne :(
http://www.pakor.prv.pl/kwiatki/d/

Ale może się mylę ??

7. Data: 2004-09-20 15:01:51

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"PawKa" <p...@w...pl> wrote in message

> Oczywiście chciałem sięod razu dowiedziec jak najwiecej o tym
> Ligustrum ovalifolium
> Znalazłem kilka zdjęć, i jakoś wydają mi się mało podobne :(
> http://www.pakor.prv.pl/kwiatki/d/

Zaznaczam, ze stuprocentowej pewnosci nie mam. Moim zdaniem, to moze byc
L. ovalifolium, a to, ze wyglada nieco inaczej niz na zdjeciach, jakie
znalazles, wynika z tego, ze:
- inna odmiana przedstawiona na zdjeciach
- mloda roslina u Ciebie, prawdopodobnie intensywnie nawozona w szkolce
- prawde mowiac nie znalazles najlepszych zdjec (tez szukalem i te, ktore
widzialem byly wieksze, lepszej jakosci, lepiej przedstawiajace budowe)

Czyzbys szukal jedynie na polskich stronach? Nie jest to dobry pomysl, bo
polski internet jest ciagle ubogi.

Pozdrawiam,
Bpjea

Co zamiast trawy ?
lilie orientalne - jak zimowac?
róże
Potrzebuje sie poradzic/Dlugie, bardzo dlugie
jabłonie