Co to jest - "GALENIKA"

1. Data: 2005-10-18 08:17:16

Temat: Co to jest - "GALENIKA"
Od: "mirek d." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Sz. Grupowiczów
piszę referat natknąłem się na taki termin (jak w temacie) w internecie
wyskakuje mnóstwo aptek o tej nazwie ???? co się kryje pod tym terminem

pozdr.
mirek d

2. Data: 2005-10-18 12:24:41

Temat: Re: Co to jest - "GALENIKA"
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek d." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam Sz. Grupowiczów
> piszę referat natknąłem się na taki termin (jak w temacie) w internecie
> wyskakuje mnóstwo aptek o tej nazwie ???? co się kryje pod tym terminem

to jest taki kod, te apteki spod lady sprzedają kokę

:)))

a tak na powaznie - intenet wyłączyli? :)

podpowiem tylko ze nazwa wziela sie od Claudiusa Galenusa, rzymskiego
lekarza.

Adam

3. Data: 2005-10-18 14:52:04

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
internecie
> wyskakuje mnóstwo aptek o tej nazwie ???? co się kryje pod tym

1. nazwa firmy farrmaceutycznej
2. preparaty galenowe (ziololecznictwo galenowe, a nie paracelsusowe)

--
pozdro
ape

4. Data: 2005-10-18 19:37:43

Od: "mirek dziobiński" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i tu dzięki serdeczne bo z googli tego wywnioskować się raczej nie da a
przedmówca sugerował(......),jeszcze raz dzięki
pozdrawiam
mirek

Prośba o skomentowanie wyników ...dziękuję
SNALUBMA :)
gronkowiec złocisty
Wynik badania radiologicznego.....
Stan zapalny pochwy