Co to jest anhedonia ?

91. Data: 2010-01-10 14:53:05

Temat: Re: Co to jest anhedonia ?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
news:6e57a7e9-7b52-442e-ae3a-1b4dd4f123df@j4g2000yqe
.googlegroups.com...

> Człowiek stwarza obraz natury, ona nigdy nie była naturalna ponieważ
> człowiek jest antynaturą, przykłady ;ziemia płaska, w centum, nie
> wcentrum, bogowie zsyłaą burzę itd;

A więc już wiesz drogi anonimie co oznaczają słowa:
"Nie może umrzeć coś co nigdy nie żyło" /Robakks/
Krasnoludki nie mogą umrzeć tak samo jak natura płaskiej Ziemi
istniejąca jako mem w psychice oszołomionych nowomową wiernych.
Współcześni wierni wierzą w moc Boga Alefa Zerowego i wierzą,
że potrafi w sposób naturalny podzielić się na dwie rózne polowy,
z których każa ma tę samą moc co Słynny Bóg. Każda połówka
oczywiście także możedzielić się tak samo i tak w nieskończoność.
Czy to antynatura to sam oceń i oceń psychikę alefitów wierzących
w takie brednie... :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

92. Data: 2010-01-10 18:41:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Topor pisał też mnóstwo innych rzeczy. Glob wrzucił akurat mocny
> fragment jego twórczości, czy na tej podstawie masz prawo podejrzewać,
> ba! twierdzić, że glob jest pedofilem? Nie masz.

Nie, skądże! To nie Chiron. To podszywka raczej. Chiron nie ocenia ludzi
tylko ich uczynki. :)

michał

93. Data: 2010-01-10 18:47:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):
> [...]
.googlegroups.com...

> Topor pisa� te� mn�stwo innych rzeczy. Glob wrzuci� akurat mocny
> fragment jego tw�rczo�ci, czy na tej podstawie masz prawo podejrzewa�,
> ba! twierdzi�, �e glob jest pedofilem? Nie masz.
>

> --
>
> Paulinka
Zobacz co Redart napisał o Chironie, to straszne ale niestety katolicy
takie mordercze mają skłonności=

'Chiron nie różni się niczym od tych co palili na stosach
książki czy ludzi, czy co tam jeszcze palili'

94. Data: 2010-01-10 20:17:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hibag2$ch1$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> jego twórczości, czy na tej podstawie masz prawo podejrzewać, ba!
> twierdzić, że glob jest pedofilem? Nie masz.

Podejrzewać mam prawo. IMO- ma osobowość pedofila. Paulinko- co my tu
będziemy teoretyzować: potrzebujesz opiekuna (opiekunki) do Twojego dziecka.
Czytałaś wystąpienia globa- różne. I znasz jego reakcje na te wystąpienia-
jak to fajnie "robić dobrze" katolskim dzieciom- jedyna szansa, żeby były
normalne. Pytanie: czy zatrudnisz globa w charakterze opiekuna do swojego
dziecka? Napisz prawdę- otwarcie. Zachęcam..

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

95. Data: 2010-01-11 00:05:46

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> normalne. Pytanie: czy zatrudnisz globa w charakterze opiekuna do swojego
> dziecka? Napisz prawdę- otwarcie. Zachęcam..

Ja miałbym POWAŻNE opory, żeby do swoich dzieci dopuścić Ciebie.
I to jest właściwie jedyne, co powinienem Ci powiedzieć na temat
'kto i co z moimi dziećmi'. Glob to nie Twoja bajka, jesteś za słaby
do tego tematu moim zdaniem.
BTW. Mój ojciec w wielu aspektach przypomina globa.

96. Data: 2010-01-11 00:14:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

> Glob to nie Twoja bajka, jesteś za słaby
> do tego tematu moim zdaniem.

co masz na myśli?

--

pada śnieg, zasrało cały świat.
znaczy otulił się w puchową kołderkę.

97. Data: 2010-01-11 00:17:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 11-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

> co masz na myśli?

Chyba to, co napisał dalej: przypomina mu ojca. Tę jego odpowiedź odbieram
jako "danie mi odporu". Nie wierzę, żeby nic za tym nie stało.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

.

98. Data: 2010-01-11 00:23:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Chyba to, co napisał dalej: przypomina mu ojca. Tę jego odpowiedź odbieram
> jako "danie mi odporu". Nie wierzę, żeby nic za tym nie stało.

mi to nic nie wyjaśnia. a już twój odpór to w ogóle.
nie wspominając o staniu za tym :)

interesuje mnie - w jakim sensie "za słaby do tematu".
czy chodzi o przekonanie globa do czegoś?

99. Data: 2010-01-11 00:27:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wspominając o staniu za tym :)
>
> interesuje mnie - w jakim sensie "za słaby do tematu".
> czy chodzi o przekonanie globa do czegoś?

Odebrałem to tak: "ja, Redart- jestem największym globoznawcą na grupie- bo
glob przypomina mi ojca. Jakakolwiek krytyka globa jest też poniekąd krytyką
mojego ojca. Jak śmiesz Chiron zarzucać tak szlachetnej osobie pedofilię?
Sam jesteś pedofil- i nie dopuszczę cię do swoich dzieci"

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

100. Data: 2010-01-11 00:35:07

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wspominając o staniu za tym :)
>
> interesuje mnie - w jakim sensie "za słaby do tematu".
> czy chodzi o przekonanie globa do czegoś?
Raczej krok wcześniej - o przyjecie strategii, w której
'przekonywanie globa do czegoś' zostało rozpoznane
jako:
- dopasowane do sytuacji
- potrzebne
- osiągalne
- i inne takie tam, idę spać, żona marudzi ;) i ma rację świetą ...

TUSKOCUDY
Spróbóję tylko raz! hehehe
SAMI - RANIENY
PILNE. Łóżko dla chorego.