Co to jest "dieta lotników"

1. Data: 2003-11-11 19:06:19

Temat: Co to jest "dieta lotników"
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby jakoś to w skrócie opisać?

Sowa

2. Data: 2003-11-11 20:37:23

Temat: Re: Co to jest "dieta lotników"
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś mógłby jakoś to w skrócie opisać?

http://www.dieta-optymalna.info/wyszukiwarka.php?akc
ja=pokaz&numer=28

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2003-11-11 21:38:44

Od: makaron <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński? To imię przypomina mi pewną historię. A było to tak:

> http://www.dieta-optymalna.info/wyszukiwarka.php?akc
ja=pokaz&numer=28

w skrocie cytuje: "Lotnicy wojskowi w Polsce byli od dawna odżywiani
najgorzej ze wszystkich grup zawodowych i społecznych."

czyli dieta lotnikow, to po prostu beznadziejna dieta :-))))))

--
:-) makaron

http://wege.dzieciak.pl
forum dla rodzin wegetariańskich

4. Data: 2003-11-11 21:56:59

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Hm... *Chyba* są dwie. Przez jedną optymalni rozumieją najwyraźniej dietę
stosowaną dawniej przez polskich lotników.

Druga, czyli dietą lotników kanadyjskich, to dieta wysokotłuszczowa i
niskowęglowodanowa - tak jak np. DO - ale dodatkowo wysokobiałkowa.

Rukasu

5. Data: 2003-11-11 22:00:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> w skrocie cytuje: "Lotnicy wojskowi w Polsce byli od dawna odżywiani
> najgorzej ze wszystkich grup zawodowych i społecznych."
>
> czyli dieta lotnikow, to po prostu beznadziejna dieta :-))))))

Chyba jeszcze gorzej niż beznadziejna :)

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2003-11-11 22:22:53

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jeszcze gorzej niż beznadziejna :)

Ale po co oni byli tak odzywiani? Czy byly jakies zalozenia ktore
nakazywaly tak ich odzywiac? Jesli tak to w jakim celu? Bo nie sadze zeby
wynikalo to z oszczednosci. POZDRAWIAM

7. Data: 2003-11-11 23:59:35

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale po co oni byli tak odzywiani? Czy byly jakies zalozenia ktore
> nakazywaly tak ich odzywiac? Jesli tak to w jakim celu? Bo nie sadze
zeby
> wynikalo to z oszczednosci. POZDRAWIAM

Jakie oszczędności manio oni byli tuczeni zgodnie z "aktualną" wiedzą o
odżywianiu ;) tylko odwrotnie ;)

Slawek

8. Data: 2003-11-12 07:08:19

Od: "grazynka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby
> >

> Jakie oszczędności manio oni byli tuczeni zgodnie z "aktualną" wiedzą o
> odżywianiu ;) tylko odwrotnie ;)

no wiesz manio, tak na zasadzie: duzo jedz to bedziesz duzy zdrowy i silny.
A tymczasem my juz wiemy ze jak sie je duzo to akurat jest sie grubym chorym
i w ogóle...... Problem tylko w tym, ze czym skorupka za młodu...itd...... i
nieraz kod jest tak głeboki ze trzeba byłoby odkodować u specjalisty. A
skorzystanie z takich porad w POlsce powoduje ze delikwent dostaje etykietke
i wtedy to dopiero ma przewalone.
grazyna ( na szczescie nie najgorzej zakodowana w dzieciństwie :))

9. Data: 2003-11-12 10:38:23

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Druga, czyli dietą lotników kanadyjskich, to dieta wysokotłuszczowa i
> niskowęglowodanowa - tak jak np. DO - ale dodatkowo wysokobiałkowa.

Sęk w tym, że te "dodatki wysokobiałkowe" organizm, traktując jako nadmiar
białka,
bez problemu przetworzy na węglowodany, a te - na zapasowy tłuszcz :]

Krystyna

10. Data: 2003-11-12 13:34:52

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bot2j0$c49$1@news.onet.pl...

> Sęk w tym, że te "dodatki wysokobiałkowe" organizm, traktując jako nadmiar
> białka, bez problemu przetworzy na węglowodany, a te - na zapasowy
> tłuszcz :]

Oczywiście zależy to od aktywności fizycznej i zapotrzebowania organizmu na
energię, ale nie da się ukryć: obydwie "diety lotników" nie są raczej godne
polecenia. :-(

Rukasu

Wysokie tętno
Dieta ubogowęglowodanowa - wzięło i się zatrzymało
MM, trzy pytanka..
Tucząca dieta
[OT] Proszę o szybką odpowiedź!!