Co to jest mycoplasma?

następny post »
From: "Basia" <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Co to jest mycoplasma?
Date: Mon, 4 Jul 2005 20:06:04 +0000 (UTC)

Mam pytanie. Moja znajoma została zarażona mycoplasmą w czasie zabiegu
chirurgicznego w Akademii Medycznej w Łodzi. Od prawie 2 lat żaden lekarz nie
chce jej pomóc. Nikt też jej nie uświadomił co to za choroba i jak się
przenosi. Czy ona może ją przeniść komuś innemu? Jak ją leczyć? Czy jest
uleczalna? Bardzo proszę o pomoc i jakiekolwiek informacje na moją skrzynkę
pocztową b...@i...pl

Pozdrawiam
Basia