Co to jest mycoplasma?

1. Data: 2005-07-04 20:06:04

Temat: Co to jest mycoplasma?
Od: "Basia" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Moja znajoma została zarażona mycoplasmą w czasie zabiegu
chirurgicznego w Akademii Medycznej w Łodzi. Od prawie 2 lat żaden lekarz nie
chce jej pomóc. Nikt też jej nie uświadomił co to za choroba i jak się
przenosi. Czy ona może ją przeniść komuś innemu? Jak ją leczyć? Czy jest
uleczalna? Bardzo proszę o pomoc i jakiekolwiek informacje na moją skrzynkę
pocztową b...@i...pl

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2005-07-04 20:13:02

Temat: Re: Co to jest mycoplasma?
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> uleczalna? Bardzo proszę o pomoc i jakiekolwiek informacje na moją

google twoim guru: http://wrastawicki.webpark.pl/mykoplazmoza.htm
tak trudno wystukac? fuj :(

podro
ape

Siniaki
Do wszystkich osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa
Do wszystkich osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa
wycinanie migdałków
Do osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa