Co to jest zespoł baastrupa

1. Data: 2001-08-22 12:48:52

Temat: Co to jest zespoł baastrupa
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za odpowiedzi dziękuje

2. Data: 2001-08-23 06:46:24

Temat: Re: Co to jest zespoł baastrupa
Od: "Aska" <a...@b...spamu.box43.gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baastrup's disease ( Kissing spinouses disease)
Approximation of the lumbar spinouses with subsequent formation of
pseudojoints. This condition usually arises from chronic postural
hyperlordosis and regional loss of discal spacings.
Baastrup's disease maybe a source of symptoms as a result of local
inflammation.

Findings
Approximation of 2 or more spinouses
Sclerosis of the contacting parts

źródło:
http://web.idirect.com/~xray/ced/ced00073.htm

<t...@p...onet.pl> wrote in message
> za odpowiedzi dziękuje

begin 666 ced90000.gif
M1TE&.#EA" `3`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````(`!,```(3C(^IRYT`
/P8G14&AOIK.Z#X9?`0`[
`
end

3. Data: 2001-08-23 06:57:57

Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@b...spamu.box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> hyperlordosis and regional loss of discal spacings.
> Baastrup's disease maybe a source of symptoms as a result of local

hmmm.....

Przybliżenie się wyrostków kolczystych kręgów lędźwiowych z następującym
powstawaniem pseudozrostów. Choroba ta zwykle powstaje na skutek chronicznej
hiperlordozy (przodozgięcia kręgosłupa) i miejscowego zwężenia przestrzeni
międzykręgowych. Choroba Baastrupa może być źródłem objawów wynikających z
miejscowego zapalenia.

nie wszyscy znają angielski....... ;-)

Piotr

4. Data: 2001-08-23 08:39:11

Od: "Aska" <a...@b...spamu.box43.gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, przepraszam że po angielsku, ale wolałam nie tłumaczyć - jako że
nie jestem lekarzem mogłam coś przekręcić... i wyszłaby jeszcze jakaś
straszna (śmieszna?) choroba... jeszcze by się ktoś przestraszył....

pozdrowienia

Aśka

"piterek" <y...@p...onet.pl> wrote in message

> hmmm.....