Co to moze byc? - Objawy

1. Data: 2001-03-02 09:03:20

Temat: Co to moze byc? - Objawy
Od: "Bin34" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam do panstwa pytanie - w ciagu ostatnich 3 dni pojawily sie u mnie objawy
chorobowe jakich nie mialem nigdy w zyciu i stad moje zaniepokojenie ?

Objawy:
1) 3 dni temu na ustach pojawilo się u mnie malutka grudka podobna do afty,
na następny dzień pękła (lub czyms ja podraznilem) - w wyniku czego mam
pekniete usta ktore od czasu do czsu przysychaja a dla mnie generalnie cos
sie paprze (Lekarz powiedzial ze to opryszczka). Podobne grudki
zaobserwowalem u siebie w dwuch innych miejscach na ustach (w srodku jest
chyba jakas ropa - grudki sa nieduze 1 - 2 mm srednicy).
Podobne zmiany mam na jezyku - w kilku miejscach.
2) Dziasla staly sie w niektorych miejscach bardzo wrazliwe na dotyk co
podczas mycia zembow sprawia bol i pojawienie sie sladow krwi.
3) Bola mnie migdalki - szczegolnie gdy przelykam (wczoraj po wypiciu mleka
mialem wrazenie ze bardziej spuchly).
4) Boli mnie podczas dotyku zewnetrzna czesc migdalow.
5) Na poczatku mialem temp: 39 C , na nastepny dzien :
38,2 C ; 36,8 C a dzisiaj mam 37,4 C.

Wszystko bylo by w porzadku bo objawy sa najprawdopodobniej anginowe - tylko
niepokoi mnie opuchlizna w ustach (mam wrazenie ze wszystkie zeby niesa
zbytnio stabilne) i grudki z ropa.

Prosze o odpowiedz (moze powinienem sie uspokoic) ?

Lekarz okresli w zwolnieniu chorobe kodem J11 i przepisal : RULID 150mg
(roksytromecyna) 16 szt., Deflegmin 30 mg (Ambroxol).