Co to oznacza ??

1. Data: 2005-12-13 17:10:34

Temat: Co to oznacza ??
Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie o pewenie termin ktory jest mi zupelnie obcy.
Pacjent zapytal mnie w poradni jak sprawdzic czy dziecko jest schnięte ?
(sorki ale nie wiem jak to sie pisze)

Czy ktos swiatly potrafi mi to wyjasnic ? :)

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

2. Data: 2005-12-13 17:54:53

Temat: Re: Co to oznacza ??
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luki" <l...@T...pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam pytanie o pewenie termin ktory jest mi zupelnie obcy.
> Pacjent zapytal mnie w poradni jak sprawdzic czy dziecko jest schnięte ?
Hehehehe, "schynięte". Sprawdza sie to tak (nie jestem lekarzem), iz dziecko
leży na pleckach i na przemian sprawdza sie czy dotyka kolankiem do łokcia.
Jeśli nie, albo płacze, to oznacza, ze moze mieć krzywicę, albo jakieś
skrzywienie kregosłupa, albo jakis staw mógł wypaść itp.
Schniete, chyba jest jak mama go nie karmi cycem i traci na wadze, to bys
zauważył:P

> Czy ktos swiatly potrafi mi to wyjasnic ? :)

Ja nie taka znowu światła, ale u mnie w domu tak się robiło z niemowlakami.
Skrzywień kręgosłupa brak:)

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2005-12-13 18:02:17

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie przypadkiem śnięte?? Czyli senne, bardzo osłabione...

Aga

4. Data: 2005-12-13 18:15:39

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie przypadkiem śnięte?? Czyli senne, bardzo osłabione...

"śnięte" to sa chyba ryby... :)

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

5. Data: 2005-12-13 18:17:45

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolankiem do łokcia. Jeśli nie, albo płacze, to oznacza, ze moze mieć
> krzywicę, albo jakieś skrzywienie kregosłupa, albo jakis staw mógł

Lekarz takich rzeczy nie sprawdza... zapewniam Cie... :)

chyba jestem niedouczony
lol

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

6. Data: 2005-12-13 18:44:19

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz takich rzeczy nie sprawdza... zapewniam Cie... :)

No bo to sprawdzaja dobre mamy w domu:P, no i babcie. A dziecię ma przecież
bardzo delikatny układ kostny, z początku przypominajacy bardziej układ
chrząstkowy i łatwo można mu zrobić krzywdę.

> chyba jestem niedouczony
> lol

E tam, po prostu młody:) Ups, zabrzmiało jakbym sama była stara:)

Pozdrawiam,
Akulka

7. Data: 2005-12-13 20:02:44

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "śnięte" to sa chyba ryby... :)

i Śnięty Mikołaj

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2005-12-13 20:29:01

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i Śnięty Mikołaj

analogicznie to bylo wszystkich śniętych...

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

9. Data: 2005-12-13 21:19:09

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> analogicznie to bylo wszystkich śniętych...

pasuje

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Co jeść na przyspieszoną odbudowę stawów?
Tomokomputer
Kiedy cukier jest za niski?
Jakie leki po transferze (in vitro) ???
Do lekarzy - puchnięcie