Co to za choroba...

1. Data: 1999-12-29 23:26:37

Temat: Co to za choroba...
Od: " rebel" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Mojemu znajomemu lekarz cos wspomnial o pewnej chorobie. Niestety nie wiem
jak sie pisze jej nazwe... Fonetycznie wg. relacji znajomego to brzmialo
tak: "choroba rekinhausera".
Czy kto z Was slyszal o czyms takim? Z pewnoscia cos przekrecil, ale moze
cos Wam sie kojarzy... Bardzo prosze o wszelkie info.
Pozdrawiam
- rebel

2. Data: 1999-12-30 05:58:15

Temat: Re: Co to za choroba...
Od: "(dh)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>tak: "choroba rekinhausera".
Choroba Recklinghausena,czyli neurofibromatoza. Grupa chorób genet.
uwarunkowanych związanych z pierwotnym zahamowaniem komórek wzrostu tkanki
nerwowej. Jest kilka typów NF bardzo różniących się przebiegiem i
rokowaniem. W tym przypadku lekarz powinien dokładnie o wszystkim powiedzieć
pacjentowi, bo szukając ogólnikowych informacji w podręcznikach pacjent może
wyrobić sobie niewłaściwe zdanie na temat własnej choroby.
(dh)

3. Data: 1999-12-30 12:54:16

Od: surgeon <"surgeon"@(no spam)www.wssk.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Choroba Recklinghausena