Co to za choróbsko???

1. Data: 2003-06-03 20:54:50

Temat: Co to za choróbsko???
Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!
... a myślałam, że to juz koniec moich kłopotów i ze wszytskim sobie
poradziłam...a jednak nie...
od 2,5 roku pojawiły sie u mnie duszności, opuchlizna twarzy i skóry głowy -
reakcje na leki przeciwbólowe i odczulajace.... miałam robione testy wyszło,
że jestem uczulona na nadtlenek benzoilu. Jakoś jednak reakcje uczuleniowe
pojawiały się samoistnie (nie mając konatktu z alergenem) W odczulaniu
pomagało mi zwykłe bezsmakowe wapno do picia i spokój. Jednak doszły do tego
teraz bóle prawej strony głowy i nie tylko przy nasadzie, ale tył i przód
(tylko prawa strona). Neurolog stwierdził, że to jest ucisk
kręgów...dostałam na skierowanie na masaż, ale po 5 własciwie nie pomogło.
Przez masaż zaczeło boleć mnie ucho, oko prawe mi się cięzej otwiera i mam
tęczówkę otoczoną popękanymi żyłkami (badanie okulistyczne było pozytywne).
Do tego wszytkiego dochodzi specyficzna praca wątroby ( ciężko trawi...nie
boli ale jest wrażenie jak by miała pęknąć)...boli żoładek ( miałam
gastroskopie i wyszło wszytko w porządku).Mam często swędzące plamy na
ciele. Idąc dalej to mam często zaniki pamięci np w czasie rozmowy umyka mi
wątek. Drży mi troche prawa ręka. W okolicy kegosłupa piersiowego wyskakuje
jakaś dziwna kluska. Kręci mi się czasami w głowie... Nie wiem ...naprawdę
nie wiem... ja już w tym nie wiedzę żadnego związku...może ktoś z Was
zauważył... Jakoś dziwnie tych objawów dużo. Jakie badania jeszcze powinnam
zrobić??? Prosze napiszcie.
Dziękuję
otucha

2. Data: 2003-06-03 22:34:13

Temat: Re: Co to za choróbsko???
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Jun 2003, otucha wrote:

> [...]
> że jestem uczulona na nadtlenek benzoilu. Jakoś jednak reakcje uczuleniowe
> pojawiały się samoistnie (nie mając konatktu z alergenem) W odczulaniu

jakie leki powoduja reakcje uczulajace? Czy sa to salicylany?
(aspiryna, majamil, ibupron itp.)? Jesli tak wsrod wielu
ewentualnosci trzeba brac pod uwage nadwrazliwosc aspirynowa
(astme aspirynowa). Objawy dotyczace kregoslupa moga byc
niezalezne ...

Ale nie da sie tego powiedziec jednoznacznie na podstawie
Twojego opisu i diagnoze musi postawic lekarz leczacy po
dokladnym zbadaniu i konsultacjach (ktore przeciez mialas)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Ustawa
Re: lekarz - psychiatra
operacja przegrody nosa -gdzie w olsztynie?
Re: lekarz - psychiatra
Alergia CZY TO SIE LECZY???????????