operacja przegrody nosa -gdzie w olsztynie?

1. Data: 2003-06-03 19:53:30

Temat: operacja przegrody nosa -gdzie w olsztynie?
Od: "kood" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Kiedyś miałem złamany nos i teraz przy większym wysiłku (jazda na
rowerze, bieganie) mam problem z oddychaniem, muszę oddychać przez usta bo
nosem nie mogę nabrać odpowiedniej ilości powietrza.

Czy Wiecie gdzie w Olsztynie wykonują operacje przegrody nosa i czy jest
to skomplikowana operacja to znaczy czy jest duże ryzyko jakichś
komplikacji?

pozdrawiam i dziękuję za eweneualne odpowiedzi
adam

2. Data: 2003-06-06 09:28:28

Temat: Re: operacja przegrody nosa -gdzie w olsztynie?
Od: "Dawid" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kood <k...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Czy Wiecie gdzie w Olsztynie wykonują operacje przegrody nosa i
> czy jest to skomplikowana operacja to znaczy czy jest duże ryzyko
[...]

Stosunkowo niedawno pytałem o to na grupie. Tu masz linka ( pewnie go
potnie ).

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&threadm=b9bmga%24ov0%241%40news.polbox.pl&rn
um=1&prev=/groups%3Fq%3Dprzegroda%2Bnosowa%2B%252Bda
wid%2Bgroup:pl.sci.medycyna%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3
DUTF-8%26inlang%3Dpl%26group%3Dpl.sci.medycyna%26sel
m%3Db9bmga%2524ov0%25241%2540news.polbox.pl%26rnum%3
D1

Jeśli jeszcze czegoś się chcesz dowiedzieć to zapraszam na priv. ;-)

--
Pozdrawiam, Dawid

3. Data: 2003-06-11 09:54:50

Od: "Joanna Buk - Filak" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Pre lat temu swietnie operowali larynbgolodzy ze szpitala Wojskowego na
Warszawskiej.

Asia Filak

Re: lekarz - psychiatra
Alergia CZY TO SIE LECZY???????????