Co to za drzewko?

11. Data: 2003-05-05 20:33:18

Temat: Odp: Co to za drzewko?
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Duży, ale to naprawdę duży okaz rośnie przy Pl. 1 Maja we Wrocławiu.

Rośnie w Polszcze w wielu miejscach poza miastami, widuję duże okazy w
ogrodach przy starych dworach/dworkach.
Nawet w świętokrzyskich rzadko zdarza mu się podmarzać.

Pozdrawiam
p...@r...pl

12. Data: 2003-05-05 21:42:19

Temat: Re: Co to za drzewko?
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Katowicach też widziałam, skoro już się licytujemy. Nie jesteśmy gorsi!

pewnie, ze nie
w Bytomiu w starym parku rośnie jeden wielki platan, pomnik przyrody
z resztą, zauważylam, ze ostatnio sadzą ich w mieście coraz więcej
koło mnie wzrasta cała alejka:)

pozdrawiam
Magda

13. Data: 2003-05-06 07:32:38

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Duży, ale to naprawdę duży okaz rośnie przy Pl. 1 Maja we Wrocławiu.

A widziales tego albinosa niedaleko Panoramy Raclawickiej?
Ma biale laty, jak pomazany kreda. Nigdzie wiecej takiego nie widzialam.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

14. Data: 2003-05-06 09:45:31

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna cos takiego kupic (w Krakowie)?

Ja prosilem rowniez o to^^^^^^^.
Nie interesuje mnie gdzie i ile tego rosnie ja chce sobie sprawic takie
drzewko.
W OBI nie maja.

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki | ostatnio sluchane w samochodzie:
zygmunt malpa zarzecki kom | RHCP - Mother's Milk

15. Data: 2003-05-06 19:23:52

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości:
<_%tta.214056$JI.47027674@twister.neo.rr.com>...
>Platany rosna tez w Warszawie.

Choc z rzadka, jest ich w Polsce dosc duzo. Wystarczy nieco bardziej
poszperac :)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: W Hiszpanii zwa go "platano" a nie "platan". Przy okazji "platano"
znaczy takze "banan" (lub "bananowiec").

16. Data: 2003-05-06 19:38:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki napisał(a) w wiadomości: ...
>Nie interesuje mnie gdzie i ile tego rosnie ja chce sobie sprawic takie
>drzewko.

Jesli nie znajdziesz, mozesz rozmnozyc w tym roku z polzdrewnialych pedow.
Najlepiej w doniczkach wkopanych w ziemie, by moc je zabrac na pierwsza zime
do domu (do chlodu, lecz nie mrozu). Zredukuj blaszki lisciowe sadzonek.
Przy odrobinie szczescia przyjmuja sie i juz w drugim roku widzisz, jak
rosna. Mi sie udalo i moje drzewka juz poszly "w swiat".

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2003-05-06 20:13:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> A widziales tego albinosa niedaleko Panoramy Raclawickiej? Ma biale
> laty, jak pomazany kreda. Nigdzie wiecej takiego nie widzialam.

Lata całe, jak tamtędy przejeżdżałem...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewna panienka w Opocznie,
Rok spółkuje nim chwilę odpocznie.

18. Data: 2003-05-07 00:14:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> PS: W Hiszpanii zwa go "platano" a nie "platan". Przy okazji "platano"
> znaczy takze "banan" (lub "bananowiec").

Ale po katalonsku jest platan.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2003-05-07 12:06:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Ale po katalonsku jest platan.

Jak "catalan" to i "platan" :)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: w sumie nie wiedzialem :)

20. Data: 2003-05-13 13:39:17

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał

> W Katowicach też widziałam, skoro już się licytujemy. Nie jesteśmy gorsi!

Skoro chcecie się licytować, to Wam powiem, że najwięcej platanów w Polsce
rośnie w Szczecinie! Są całe aleje i ulice obsadzone starymi, grubymi i
wysokimi platanami.

Majka

Hustawka Ogrodowa - szukam adresow lub kupie
kto z Wa-wy na spotkanie?
trawnik kwiatowy
Fikus Lyrata
Prośba o ratunek - do znawców