Co to za drzewko?

21. Data: 2003-05-13 17:50:58

Temat: Re: Co to za drzewko?
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Majka<m...@z...szczecin.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:b9qsjb$k76$1@atlantis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> Skoro chcecie się licytować, to Wam powiem, że najwięcej platanów w Polsce
> roœnie w Szczecinie! Sš całe aleje i ulice obsadzone starymi, grubymi i
> wysokimi platanami.

Pewnie,na przykład na Kołłataja ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

22. Data: 2003-05-13 21:41:13

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Bo....aw -niech zgadnę Bolesław!!! Był taki w powojennej
hist....:)))))

Pozdrawia boletus

23. Data: 2003-05-14 06:28:43

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" napisał
> Majka napisał(a)

> Pewnie,na przykład na Kołłataja ;-)

Przede wszystkim piękne dwie aleje przy Jasnych Błoniach, ul.Matejki, Park
Kasprowicza i Żeromskiego, chyba Wały Chrobrego i wiele innych ulic i miejsc.
Oczywiście Cmentarz Centralny - olbrzymie arboretum.
Majka

24. Data: 2003-05-14 20:19:28

Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
miejsc.
> Oczywiście Cmentarz Centralny - olbrzymie arboretum.

Oczywiście .Szczecin to najzieleńsze miasto jakie znam.
Pozdrawia absolwent AR Szczecin Wydział Rybactwa Morskiego i Technologii
Żywności .

Too Old w Tomaszowie

Hustawka Ogrodowa - szukam adresow lub kupie
kto z Wa-wy na spotkanie?
trawnik kwiatowy
Fikus Lyrata
Prośba o ratunek - do znawców