Co to za grzyb?

1. Data: 2015-06-21 19:41:04

Temat: Co to za grzyb?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Na orzechu włoskim urósł grzyb o średnicy ok 30 cm.
Dziś odpadł. Tu są zdjęcia:
http://imageshack.com/a/img912/7414/g2jq2s.jpg
http://imageshack.com/a/img538/2944/4qPvO4.jpg
http://imageshack.com/a/img909/1003/DGEyiu.jpg
Od góry podobny do kani, ale pod spodem nie ma blaszek tylko kratkę.
Co to może być? Waży dobre pół kilo, więc kilka osób można by nakarmić ;-)
Jacek

2. Data: 2015-06-21 19:56:40

Temat: Re: Co to za grzyb?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> [...]
> Od góry podobny do kani, ale pod spodem nie ma blaszek tylko kratkę.
> Co to może być? Waży dobre pół kilo, więc kilka osób można by nakarmić ;-)

Nie jest ci on przypadkiem Polyporusem squamosusem, czyli żagwią łuskowatą?

Jarek

--
Pach! Pach! Panie dziejaszku,
z dubeltówki,z dubeltówki.

3. Data: 2015-06-21 19:58:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jun 2015 19:41:04 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> Od góry podobny do kani, ale pod spodem nie ma blaszek tylko kratkę.
> Co to może być? Waży dobre pół kilo, więc kilka osób można by nakarmić ;-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBagiew_%C5%82usko
wata
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

4. Data: 2015-06-21 20:13:28

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-21 o 19:58, Ikselka pisze:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBagiew_%C5%82usko
wata

Wygląda, że to jest to. Szkoda, że napisali, że "dawniej wykorzystywano
go w okresach głodu". Ostatnio głodówkę robiłem sobie kilka lat temu
(dla zdrowotności), a teraz jestem świeżo po kolacji ;-)
Jacek

czereśnia
jakie obuwie do pracy
Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: Kupiłem Thuje ok. 30cm - czy im coś dolega?