czereśnia

1. Data: 2015-06-18 16:50:54

Temat: czereśnia
Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile lat zwykle czeka się na owocowanie nowoposadzonej czereśni? -
posadziłem (zresztą na grobie mojego pieska:-( drzewko ze szkółki równo
7 lat temu, wyrosło na ok. 3,5 -4 m, nie było przycinane (bo uznałem, że
niewystarczająco wysokie) i dopiero w tym roku pojawił się 1 (słownie:
-jeden) owoc. Jest w moim ogródku samotne, o ile to ma znaczenie, obok
sa wiśnie, szybko i dużo owocujące. Czy dalej czekać, czy tez tę
czereśnię wyciąć, jako dobrze nie rokującą ?

2. Data: 2015-06-18 20:00:59

Temat: Odp: czereśnia
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" cierpliwy jest:

> [...]
> znaczenie, obok sa wiśnie, szybko i dużo owocujące. Czy dalej czekać, czy
> tez tę czereśnię wyciąć, jako dobrze nie rokującą ?

7 lat, przy prawidłowej pielęgnacji to stanowczo za długo. Zapewne masz
czereśnię szczepioną na czereśni ptasiej, która później wchodzi w owocowanie
niż na wegetatywnej, ale mimo wszystko te 7 lat to za długo. Ja na Twoim
miejscu jednak nie wycinałbym drzewa. Jak wytrzymałeś 7, wytrzymasz jeszcze
parę latek. Z tym, że z czereśnią jest tak, że jak zaskoczy to już Panie
tylko żniwa na okrągło ;-)

3. Data: 2015-06-18 23:31:06

Temat: Re: czereśnia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jun 2015 16:50:54 +0200, p47 napisał(a):

> [...]
> 7 lat temu, wyrosło na ok. 3,5 -4 m, nie było przycinane (bo uznałem, że
> niewystarczająco wysokie) i dopiero w tym roku pojawił się 1 (słownie:

Może nie lubi rosnąć na pieskach... piaskach... pieskach.

4. Data: 2015-06-26 14:18:55

Od: Kwinto <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-18 o 16:50, p47 pisze:
> [...]
> znaczenie, obok sa wiśnie, szybko i dużo owocujące. Czy dalej czekać,
> czy tez tę czereśnię wyciąć, jako dobrze nie rokującą ?
To zależy od odmiany.
Niektóre odmiany nie są samopylne i wymagają rosnącego
w pobliżu tzw. "zapylacza".

pozdrawiam,
JK

jakie obuwie do pracy
Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: Kupiłem Thuje ok. 30cm - czy im coś dolega?
Promocja - urwał nać