Co to za larwy?

1. Data: 2008-02-02 21:25:41

Temat: Co to za larwy?
Od: "Paweł" <1...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
korzystając z ładnej pogody przystąpiłem do porządkowania altany.
Przekladając z miejsca na miejsce stos płyt styropianowych zauważyłem między
nimi (płyty leżały jedna na drugiej) jakieś średnioruchliwe larwy koloru
białego w takiej jakby pajęczynopodobnej osnowie, wielkości ziarnka ryżu,
tylko nieco chudsze. Płyt było kilkanaście i te larwy były w każdej
warstwie - po kilka albo kilkanacie. Potem było już tylko gorzej. Te same
larwy znalazłem pod dnem puszki (blaszanej!) z herbatą, pod prawie każdym
kartonikiem na regale. Katastrofa! - były nawet pod stojącą oponą. W brudnej
z smaru szmacie też. 20 lat mam tą altanę i nigdy się z takim świństwem nie
spotkałem. Żona mówi, że to mole. Nie wierzę; gdyby były tylko w tej
szmacie, to co innego :[
Proszę o pomoc w nazwaniu tego robactwa(?)

Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2008-02-03 19:12:11

Temat: Re: Co to za larwy?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <1...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...] Żona mówi, że to mole. Nie wierzę; gdyby były tylko w tej
> szmacie, to co innego :[

Zrob zdjecie. Z opisu najbardziej pasuja mole faktycznie.
Trzymasz jedzenie w tej altanie? (jakiekolwiek; chociazby nasiona)

Pozdrawiam,
Bpjea

Jak znaleźć moją wiochę?
200 m2 ogrodek - ile ziemi nawiezc
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
w styczniu kwitną.........
żwirowa nawierzchnia