Co to za roślina?

1. Data: 2009-05-20 21:29:58

Temat: Co to za roślina?
Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Posiadam kilka doniczek takich oto roslin i nie wiem jak sie one nazywaja a
zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:
http://www.malawishop.home.pl/artur/01.jpg
http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg
http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg
Prosze podac nazwy oraz krotki opis jak sie nimi opiekowac?

Jeszcze jedna sprawa. Mam peralgonie i surfinie ktore rowniez codziennie
podlewam (no chyba ze pochmurno lub pada to nie) i o ile surfinie rosna
pieknie to pelargonie "stoja" w miejscu. Co robie nie tak?

Z gory dzieki za podpowiedzi.

Artur Wojtkowski / II Artur II

2. Data: 2009-05-21 04:54:59

Temat: Re: Co to za roślina?
Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg
> http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg
> Prosze podac nazwy oraz krotki opis jak sie nimi opiekowac?

Druga fotka to Bacopa - w uprawie bezproblemowa.

Pozdrawiam pogodnie

3. Data: 2009-05-21 06:57:19

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

A zasilasz?

D.P.

4. Data: 2009-05-21 07:56:38

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

II Artur II pisze:
> [...]
> zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
> gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:

Lobelia

> http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg

Bakopa

> http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg

Chyba jakaś petunia kaskadowa, może million bells.

> [...]
> podlewam (no chyba ze pochmurno lub pada to nie) i o ile surfinie rosna
> pieknie to pelargonie "stoja" w miejscu. Co robie nie tak?

Surfinie mają to do siebie, że rosną bardzo szybko i pelargonie nie są w
stanie im dorównać. Ale faktem jest, ze i moje pelargonie rosną jakoś
wolno w tym roku (a może mi się zdaje). Może to taki kiepski rok dla
pelargonii.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2009-05-21 08:08:56

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
.pl...

> A zasilasz?

Do podlewania uzywam wody z nawozem Substrala "Burza Kwiatow". Wlasciwie to
ten nawoz kupilem do surfini.

Artur Wojtkowski / II Artur II

6. Data: 2009-05-21 08:13:21

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Lobelia

> Bakopa

> Chyba jakaś petunia kaskadowa, może million bells.

Dzieki za identyfikacje :-)

> [...]
> stanie im dorównać. Ale faktem jest, ze i moje pelargonie rosną jakoś
> wolno w tym roku (a może mi się zdaje). Może to taki kiepski rok dla

W zeszlym roku u mojej mamy lepiej rosly peralgonie ale kupowala juz dorosle
roslinki. W tym roku ja zaczalem z tym "zabawe" i wczesnie kupilem sadzonki.
Na moj gust dorodne i zdrowe. Zauwazylem ze gdzies od 2 tygodni wypuscily
duzo pakow a od 3-4 dni juz pojawaiaja sie kwiaty. Poczekamy zobaczymy :-)

Artur Wojtkowski / II Artur II

7. Data: 2009-05-21 10:40:35

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 May 2009, II Artur II wrote:

> Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
.pl...

> Do podlewania uzywam wody z nawozem Substrala "Burza Kwiatow". Wlasciwie to
> ten nawoz kupilem do surfini.

Hmm, podlewasz, zasilasz, a rozmawiasz z nimi?

D.P.

8. Data: 2009-05-21 10:43:22

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
pl...

> Hmm, podlewasz, zasilasz, a rozmawiasz z nimi?

Nie zalapalem odrazu ze sobie Darku jaja robisz ;-)
Nie rozmawiam z roslinami!

Artur Wojtkowski / II Artur II

9. Data: 2009-05-21 12:16:45

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 May 2009, II Artur II wrote:

> Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
pl...

> Nie zalapalem odrazu ze sobie Darku jaja robisz ;-)
> Nie rozmawiam z roslinami!

No właśnie. Ty nie rozmawiasz ale sporo ludzi rozmawia i ma efekty!

Aha. Jeśli ci te roslinki nie rosną to się nie spinaj. Mają jeszcze czas.

D.P.

10. Data: 2009-05-21 12:21:23

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
pl...

> Aha. Jeśli ci te roslinki nie rosną to się nie spinaj. Mają jeszcze czas.

Chyba masz racje, z tego co poczytalem trzeba jeszcze poczekac i chyba je
mniej podlewac. Nie codziennie jak robilem to do tej pory.

Artur Wojtkowski / II Artur II

Gdzie jest Zielka ?
Winorośle - 3 sadzonki nie odbiły po zimie
180 Degree Fisheye Lens
Canon Powershoot Sd900
podpora do pnącej róży